niedziela, 24 czerwca 2012

Zgłoszenie!!!!!

Siemka!
Dostałam maila od Damiana (link do profilu), że chce z nami pisać na blogu. Mi tam nie przeszkadza to, że jest chłopcem i wydaje się, że dobrze pisze. Żeby Was przekonać wstawiam jego maila :


Cześć Megi. Nie wiem czy "konkurs na redaktora" jeszcze trwa i czy mogą się do niego zgłaszać chłopacy ale przynajmniej spróbuję!

1. Nazywam się Fan Btr i Tda ale specjalne na potrzeby bloga mogę zmienić nazwę.

2. Często dodaję notki, nieraz może 2 lub 3 na dzień

3. Mam inny blog o TDA i też przyjąłem dziewczynę do jego redaktor-owania

4. Mam 12 lat a 22 sierpnia będę miał 13 Uśmiech

5. Mam facebooka oraz facebooka stworzonego specjalnie na potrzeby bloga, mam twittera, nk...

6. Mam dużo pomysłów np. na gazetki, mogę je robić, ale najwyżej na 14 stron O.K.

7. Starannie piszę

8. Mam dobre oceny z przedmiotów (tylko 1 trójka z niemieckiego Uśmiech)
Miałem w teście szóstoklasistów największą liczbę punktów z całych 6 - klasistów, wszyscy mówili że był trudny... 37/40 Mam nadzieję że to wystarczy i świadczy o tym że mogę prowadzić bloga

9. Mam na imię Damian

10. Odwiedzam waszego bloga i bardzo mi się on podoba

11. Mogę wstawiać filmy, obrazki, teksty ...

12. Mogę robić w takich programach: photoshop - kolaże, nagłówki..., photo-scape - kolaże, picassa 2 - kolaże :),
Oto moje nagłówki na inne blogi które prowadziłem kiedyś:Bez nazwy90.jpg
Bez nazwy 1.jpg

13. Mam pakiet Microsoft Office 2010, czyli dużo gadżetów!

14. Mam komputer od kiedy miałem 6 lat, umiem robić i szybko uczę się na różnych programach

15. Interesuję się muzyką, HoA, informatyką no i oczywiście uwielbiam być na dworze, ale naprawdę długo jestem w komputerze na internecie i mam oko na wszystko Niewinnośćjh.jpg


Mam nadzieję żę mnie wybierzecie i modlę się o to! :)
Pliss... nie wiem co jeszcze napisać żeby was przekonać ale myślę i mam nadzieję żę tyle wystarczy!

Aha i umiem pisać szybko, jak bym musiał napisać na szybko jakąś notkę to bez problemuuuuuu......
                             
            DO ZOBACZENIA (mam nadzieję) 



I co wy na to? Mnie przekonał. Torii ♥, radoha6 ;* zgadzacie się???


Megi ;*

3 komentarze:

Natalia:* pisze...

Zgadzam się mama nadzieje że sobie poradzi jeśli Marzena sobie poradzi razem będzie nas 5 WOW Dużo

Unknown pisze...

Oczywiście! Moja mama uważa, że przydałaby się nam męski punkt widzenia niektórych spraw. ;) Już go dodaję ;**
Torii ♥

Unknown pisze...

Oczywiście! Moja mama uważa, że przydałaby się nam męski punkt widzenia niektórych spraw. ;) Już go dodaję ;**
Torii ♥

Goście