czwartek, 28 czerwca 2012

Sorry + zdjęcia + ciekawostki + animacje + gadżety + film

Sorry że wczoraj nic nie napisałem ale byłem w szkole do 15:00 a potem miałem 2 godziny na przygotowanie się do szkolnej dyskoteki która trwała od 18:00 do 22:00 i jak przyszedłem do domu to byłem za bardzo zmęczony! Dzisiaj nie jestem u siebie w komputerze i nie mam możliwości na zrobienie moich "ściąg" więc jutro czekają was aż 3 ściągi z: Alfiem, Patrycią i Amber!
Za wczorajszą nie obecność dziś wstawię zdjęcia i animacje, oraz ciekawostki o HoA!

Najpierw zdjęcia:

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/527636_150714121731428_1622837598_n.jpg

Teraz czas na kilka ciekawostek!


16 kwietnia 2012r. w Nowym Jorku, Nickelodeon potwierdził 3 sezon serialu. Nie zagra w nim jednak główna bohaterka Nina Martin. Nathalia Ramos na swoim twiterze napisała, że odchodzi z 3 sezonu TDA, ponieważ szkoła jest dla niej priorytetem. Miejmy jednak nadzieję, że Nathalia zmieni zdanie co do odejścia z serialu.

To tylko w serialu
Burkely Duffield czyli serialowy Eddie, dostaje wiele wiadomości, czy rzeczywiście chodzi z Jade Ramsey [serialową Patricią]. Aktor apeluje, że to tylko Eddie chodzi z Patricią a nie on z Jade.
 
Klub Sibuna założyli Amber, Nina i Fabian. Nazwa pochodzi od słowa Anubis czytanego od tyłu. Nazwę wymyśliła Amber. Członkowie Sibuny to ; Nina, Fabian, Amber, Patricia, Alfie.
W pewnym odcinku w Sibunie pojawia się Joy. Wiele osób pyta, czy będzie ona do niej należeć.

Eugene Simon [Jerome Clark] na swoim twiterze napisał, że kręcenie 3 sezonu zacznie się tego lata a premiera odbędzie się 1 stycznia 2013 roku.
W 3 sezonie Eddie i Joy dołączą do Sibuny, Mick wróci z Australi, Trudy znów będzie opiekunką.

Mam nadzieję że lubicie animacje bo właśnie mam zamiar je dodać :)






Teraz gadżety (sorry że tak mało)











Teraz jeszcze film!
Piszcie w komentarzach czy podobała wam się notka. 
Przypominam że jutro wstawię (tylko) 3 ściągi!
5-6 komentarzy - za 2 dni czyli w pierwszy dzień wakacji uczcimy zakończenie roku szkolnego, kolejną długą (jak dziś) notką. Tylko pamiętajcie, 5-6 komentarzy.
Na dziś to wszystko, do zobaczenia jutro!

3 komentarze:

wikkki pisze...

Super notka ! :)
Gdzie można kupić taką grę ?

~Trixie :]

Natalia:* pisze...

Spox nota

Daami pisze...

Niestety ale nie mogę nigdzie znaleźć tej gry :(

Goście