sobota, 2 czerwca 2012

Poznajcie mnie ;D +scenariusz cz.1

Heej!Jestem Natalia mieszkam w Gdyni mam 12 lat chodzę do 5 klasy powinnam chodzić do 6 ale za szybko poszłam do szkoły ale to niej jest aż tak ważne.Mam fioła na punkcie Tajemnic domu Anubisa... Kocham frugo      uwielbiam moich przyjaciół ja bez niech nie mogę żyć.Na tego bloga będę dodawać foty i wpisy aktorów HoA ale nie tylko również moje scenariusze...Pod każdą notką będę się podpisywała radoha6:*...Scenariusz cz.1

Po balu
Amber: Ale było romantycznie jak Nina i Fabian się pocałowali, co nie?
Mara: Tak od dawna się w sobie podkochiwali.
(Nina i Fabian wchodzą do domu Anubisa )
Nina: Kocham cię Fabian. Od samego początku kiedy cię poznałam.
Fabian: Ja też 
(Całują się)
Alfie: widzieliście Jeroma?? 
Wszyscy: Nie...
(Nina mówi do Sibuny)
Nina: Mam złe przeczucia....
(Wszyscy idą do swoich pokoi.)
(W tym czasie ktoś dzwoni do Victora.)
Victor: Słucham?? 
Rufus: Mam ucznia domu Anubisa 
Victor: Rufus Zeno.!! Kogo porwałeś??!! 
Rufus: Jeroma Clarka.
Victor: Oddaj go.
Rufus: Chłopak bezpiecznie wróci do domu, kiedy wy przyjmiecie mnie do stowarzyszenia. Inaczej będzie z nim źle..  
(Victor rozłącza się.)

radoha6:*

2 komentarze:

Małpa xd pisze...

Witamy w załodze bloga ;)

Natalia:* pisze...

Heej :D

Goście