poniedziałek, 11 czerwca 2012

Scenariusz cz.10+Sto lat Eugene+Jaki ma być następny temat

Hej dzisiaj nie będzie dużo pisania jutro będzie Nathalia po za pracą a teraz scenariusz cz.10

Nina: Gdzie jest Joy?
Patrishia: Wyjechała...
(Pokój Niny i Amber)
Amber: Kiedy kolejne spotkanie Sibuny? 
Nina: Dzisiaj. Pomożesz mi zwołać wszystkich?  
Amber: Ok.
(Spotkanie SIBUNY)
Nina: Musimy dzisiaj iść do piwnicy.. 
Alfie: Ale po co ??
Amber: żeby maski szukać.!  
Alfie: Aha.. O której? 
Fabian Po zgaszeniu świateł. O północy? 
Amber: Super, znowu się nie wyśpię....
(Wszyscy idą na dół oprócz Niny)
Senkhara: Wybrana!!!Dobrze, że wiesz czego szukać. Pamiętaj stracisz życie gdy jej nie znajdziesz.! Ja zawsze dotrzymuje słowa.!
Nina: Co?? Kim ty jesteś? 
Senkhara: Pamiętaj.. Ja dotrzymuje słowa.!! 
(Fabian wchodzi do pokoju Niny)
Fabian: Co się stało? Czemu jesteś taka zdenerwowa?
Nina: Ach.. Nie ważne..Musimy znaleźć maskę.!! Koniecznie..  
Fabian: Nie bój się damy radę.Dzisiaj ma urodziny nasz serialowy Jerome ma już 20 WIĘC STO LAT!!!

I nie mam już pomysłów na następny temat pomożecie mi wybrać
-Rodziny aktorów
-Aktorzy w innych filmach
-Aktorzy drugoplanowi po za pracą


radoha6:*

3 komentarze:

Girl Regrets Of The Past pisze...

CZEKAM NA NASTĘPNY SCENARIUSZ UWIELBIAM TWOJE SCENARIUSZE !!!!!!!
A POMYSŁ PODOBA MI SIĘ - rodziny aktorów

Anonimowy pisze...

Super! ;)
hm.. Nie wiem.. Na pewno sama coś wymyslisz ;)

Wikaa999

Unknown pisze...

Bardzo fajny blog napisz o drugoplanowych i wejdź na mojego bloga www.house- -of- -anubis.blogspot.com

Goście