piątek, 29 czerwca 2012

1 kartka z pamiętnika

Hejka wiem że to moja 4 nota ale chciałam dać moją kartkę z pamiętnika
                                    Drogi pamiętniku
Hej pamiętniku dziś przyjechała do nas nowa uczennica Nina Martin jest bardzo fajna ale tylko jedno mnie zdziwiło gdzie jest Joy...? Mój związek z Jeromem się bardzo rozwija robi dalej żarty z Alfim ale rzadko!!!Jutro mamy klasówkę z francuskiego ja się tam troszeczkę uczyłam ale musiałam pouczyć się z Mickiem nie podoba mi się on Amber wogle tylko o nim mówi... Patrishia miło przyjeła nową koleżankę Nine Fabian zabujał się w Ninie powiedział mi to będzie o nią walczył i już ...

                                                                                              Mara
Podoba wam się...???
radoha6:*

4 komentarze:

Daami pisze...

Super! Będziesz dodawała kartki z pamiętnika Mary czy kogoś jeszcze???

Natalia:* pisze...

Tylko Maryn może póżniej kogoś innego

Natalia:* pisze...

Źle napisałam narazie tylko Mary może później kogoś innego

Girl Regrets Of The Past pisze...

suuuuuuuuuuuper!!!!!

Goście