środa, 27 czerwca 2012

Scenariusz cz.17+Ta piosenka zawsze mnie uszczęśliwia od problemów

Hejo ja dziś tylko dodam mój scenariusz i piosenkę której zawsze jestem szczęśliwa
Scenariusz
Senkhara: Co teraz?!
Nina: Zostaw mnie! Przecież to obiecałaś!
Senkhara: Wiem ale ja nie zawsze robię to co mam robić! Postanowiłam dać ci kilka kolejnych zagadek do rozwiązania. Albo...
Nina: Albo co?
(Senkhara znika)
(Nina się budzi)
Amber: Nino żyjesz?
Nina: Żyje nie bój się o mnie.
Trudy: Wszystko w porządku, gwiazdko?
Nina: Tak.
(Po zakupach wszyscy idą do hotelu)
Fabian: Co kupiliście?
Patricia: A co cię to obchodzi?! 
Fabian: Nic. 
Joy: Fabian co ty robisz w towarzystwie tych głupków?
Fabian: Rozmawiam.
Amber (szepcze do Niny): Czy mi się wydaje czy ona nazwała nas głupkami?
Nina: Tak.  
Joy: Chodźmy stąd Fabs! 
Nina: Fabian musimy porozmawiać. 
Fabian: To coś ważnego?
Nina: Tak.
(Nina, Amber, Patricia, Alfie i Fabian idą na korytarz)
Nina: Zemdlałam w centrum handlowym.
Fabian: I co z tego?
Nina: A t oz tego, że śniła mi się Senkhara.. Dała mi jakieś zagadki. 
Fabian: W takim razie jutro o 4:00 w łazience na dole. 
Nina :Ok
Nina: SIBUNA!?
Amber, Patricia, Alfie, Fabian: SIBUNA!! 



Ta piosenka zawsze mnie uszczęśliwia jak jestem bardzo smutna jak dziś prze anonima i przez wycieczkę


4 komentarze:

Girl Regrets Of The Past pisze...

suuuuper Notatka!!

Anonimowy pisze...

Słuchaj nie przejmuj się takim anonimkiem. Podczas pisania na blogu nie jednego takiego spotkasz. Ludzie po prostu nie mają co robić i tyle..

Wikaa999

wikkki pisze...

Fajny scenariusz ! :)

~Trixie :]

Natalia:* pisze...

Dzięki <3

Goście