wtorek, 19 czerwca 2012

Nathalia po za pracą cz.2+Jaki mam zrobić następny temat?+Czemu nie pisze często

 Hej jaka u was pogoda???Ja dzisiaj z klasą byłam w Gdańsku Oliwie w ogrodzie w Gdyni ciepło jak nie wiem ale w nocy była burza i się troszkę nie wyspałam zgubiłam jeszcze 10 zł koszmar-.-



















Pomóżcie mi jaki mam zrobić następny TEMAT
Rodziny Aktorów HoA
Aktorzy w innych serialach i filmach
Aktorzy drugoplanowi po za pracą


Nie pisze często na blogu bo nie mam czasu piszę to dlatego że byście nie myśleli że nie chcę już pisać na blogu ja bardzo chcę


radoha6:*

5 komentarzy:

Unknown pisze...

;**
I tak Cię uwielbiam. Temat - rodziny aktorów ;) I możesz dać zdjęcia scenek z II i I sezonu ;D

Anonimowy pisze...

Super notka ;)
No nie wiem, nie wiem.. Może aktorzy w innych serialach i filmach? A z resztą wybierz to co ci się najbardziej podoba ;D

Wikaa999

Natalia pisze...

Hej fajny blog ;) obserwuje.
Mam nadzieje że się odwdzięczysz.

candie-natalie.blogspot.com

Anonimowy pisze...

wejdziecie? : http://dzien-z-zycia-domi.blogspot.com/ , proszę! to dla mnie ważne :**

Natalia:* pisze...

Dziewczyny fajnie macie blogi
radoha6:*

Goście