niedziela, 24 czerwca 2012

Łatwy wybór+Macie czas do jutra żeby się zgłosić na stałe

Hej dzisiaj mam bardo łatwy wybór kto będzie pisał z nami w wakacje
Zgłosiła się do mnie jedna osoba nie wiem może ktoś się zgłosił do Megi lub Torii ale nie wiem ale dziewczyny by mi napisały
Więc mam łatwy wybór będzie z nami pisała Marzena Bolc narazie jej damy tydzień okresu próbnego póżniej się zobaczy więc gratuluje Marzenie

Macie czas do jutra żeby się zgłosić na stałe jeśli nie to Marzenę znowu wybiorę oha6:*

To tyle
radoha6:*

5 komentarzy:

Małpa xd pisze...

do mnie się nikt nie zgłaszał ;)

Natalia:* pisze...

Torii wyślij prawa autorskie Marzenie bo mi nie działaja mbolc@poczta.onet.pl E-mail Marzeny

Anonimowy pisze...

Gratki dla Marzeny ;)

Wikaa999

Daami pisze...

Wysłałem prośbę choć jestem chłopakiem, ale może ten list was zachęci, wysłałem go na pocztę Onet na adres Megi. Mam nadzieję że mnie przyjmiecie.

i ♥ HoA

Daami pisze...

Zmieniłem specjalnie dla was nazwę i zdjęcie, to wciąż ja, Fan BTR i TDA, tyle że ze zmienioną nazwą na Fan TDA.

Pozdrowienia ♥

Goście