sobota, 30 czerwca 2012

3 kartka z pamiętnika

Cześć dziś to moja ostania notka teraz kartka z pamiętnika
Hej pamiętniku, jestem po  teście z fransuskiego nie wiem czy dostanę ocene celującą pani na spojrzała sie dziwnie!!!Teraz mamy lekcje teatralne.Nina mieszka w Ameryce dostała stypendium do naszej szkoły.Aha i Nina wie co się stało z Joy ale nam nie chće powiedzieć...Powiedziała tylko Patrishia.Patrishia od razu do niej zadzwoniła,Trixi nie jest za bardzo uśmiechnięta i zadowolona!!!
Zaczeła się lekcja a ja pisze potajemnie wiem że nie powinnam,ale pewnie później będę gadać z Jeromem.Mamy nowego nauczyciela od historii i teatralnych jest bardzo miły.
Aha i na przerwie zawołał mnie pan Sweet powiedział mi że dostałam 6 z francuskiego.Dał mi stypendium do innej szkoły zadzwoniłam do rodziców mama powiedziała że mam iść a tata powedział,że to mój wybór, powiedziałam stanowczo NIE.

pa
radoha6:*

Brak komentarzy:

Goście