środa, 27 czerwca 2012

Alex po za pracą cz.2+Zdjęcia z Twittera+Gratuluje Marzena

Hej jak u was jestem wściekła na moją panią pedagog bo nie mogłam jechać na wycieczkę rowerową bo nie miałam 2 światełek i dzwonka a jechaliśmy tylko na bulwar

Zdjęcia:






































































Teraz zdjęcia z Twittera:


































|













































































Gratuluje Marzena zostajesz na stałe 

To na tyle może później napiszę


radoha6:*



8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super notka ;D
Gratki dla Marzeny ;)

Wikaa999

Girl Regrets Of The Past pisze...

Fajnie!!! Dzięki!!

Anonimowy pisze...

Szczerze ? Nie za bardzo interesująca notka. Masa zdjęć , które już każdy widział..Stać Cię na lepszą notkę.

Pozdrawiam ,
Anonimowa :)

Unknown pisze...

Anonimowa - weź się od niej odwal, dobra? Nie wiesz pewnie nawet, jak długo ładują się zdjęcia na blogerze, więc się nie udzielaj. Do Radohy: Świetna notka ;)

Natalia:* pisze...

A ja ciebie anonimko nie pozdrawiam

Girl Regrets Of The Past pisze...

Suuuper Notka , a ja popieram Torii!!!!

Anonimowy pisze...

I właśnie tak pokazujecie, jakie jesteście nieprofesjonalne.
Zawsze powtarzacie , że cenicie sobie szczerość , a jak ktoś napisze swoje zdanie , to na niego skaczecie.
Czy ja napisałam coś niemiłego ? Obraźliwego ? Nie.Tylko swoje zdanie.
Skoro prowadzicie bloga , to powinnyście się przygotować na krytykę.

Anonimowa :)

Natalia:* pisze...

2 raz to powtarzasz -.-

Goście