niedziela, 10 czerwca 2012

Tasie po za pracą cz.2+Scenariusz cz.9+CZEMU???

Hej co u was jaka pogoda dzisiaj scenariusz Tasie po za pracą cz.2
Fabian: Hej jestem Fabian.
Eddie: A ja Eddie.
Eddie: Miło mi cię poznać
Nina: Tutaj uczy się o wiele więcej osób. Resztę poznasz przy kolacji. 
(Victor wychodzi)
Joy: Fabian.
Fabian: Tak?
(Joy całuję Fabiana)
(Nina szybko biegnie do pokoju) 
(Amber pyta Ninę)
Amber: Co się stało? 
Nina: Joy pocałowała Fabiana.! Mam dość.! 
(Nina pakuje się, wychodzi, kupuje bilet i wyjeżdża)
Fabian: Jak mogłaś? Przecież wszystko sobie wyjaśniliśmy.! 
Joy: Nie rozumiesz.!? Kocham cię!?
(Fabian pakuję się i wyjeżdża)
(Mara idzie na dół)
Mara: Żegnajcie. (żegna się z wszystkimi)
Amber: Idę powiedzieć Victorowi.! 
(Idzie i mówi o wszystkim)
Victor: Joy wylatujesz.
Joy: Za co?
Victor: Nie pamiętasz? Postawiłem ci warunek. 
(Przy kolacji ktoś wchodzi do domu)
Nina i Fabian: Niespodzianka!!!
Amber: Co wy tu robicie? 
Nina: Fabian zadzwonił do mnie i powiedział, że wyjechał. Przez przypadek spotkaliśmy się na tym samy przystanku.Postanowiliśmy wrócić.

A teraz foty:





























Czemu były tylko 3 komentarze dzięki Torii i Wikii za komentarze

4-5 NASTĘPNA NOTKA

radoha6:*

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja zawsze komentuję Twoje notki ;)

Girl Regrets Of The Past pisze...

czekam na następne scenariusze!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Super! ;) Ja też staram się zawsze komentować ;D

Wikaa999

Natalia:* pisze...

Dzięki wam dziewczyny za komentarze ;D

Unknown pisze...

Daj Burkelyego ;)

Goście