poniedziałek, 25 czerwca 2012

Notka !!!!!!! - Zdjęcia,filmiki!!!

WIEM!!!! Nie poradzę sobie z Prowadzeniem 4 blogów, ale przynajmniej spróbuję!!!! Chciała bym podziękować, Torii ♥!!! Postaram się nie robić, już błędów z interpunkcją!!! Dzięki za Poprawienie!!!!

Teraz... Zdjęcia
Lubicie tego gościa???? Bo ja tak!!!!!!
Piękne zdjęcie!!!!
Sweet zdjęcie z sesji Nathalii
Piękny liścik

Trochę filmików!!!!

Przy tych filmikach, aż się popłakałam!!!
Za kilka dni, bo 3 lipca urodziny ma Nathalia Ramos !!! Mam nadzieję, że każdy coś doda!!!

Dobra to krótka notka bo komputer mi się wiesza!!!
Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!
Marzena


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super notka ;)
Wow prowadzisz, aż cztery blogi!! Ja przy jednym ledwo daję radę..
Szacun ;D

Wikaa999

Natalia:* pisze...

Fajne filmiki ja też jestem pod wrażeniem że sobie radzisz

Girl Regrets Of The Past pisze...

Tak prowadzę z czego na 1 jestem na stałe , a na trzech na próbę i muszę się sprawdzać w 3 blogach ( czwarty jest mój!!)

Goście