poniedziałek, 25 czerwca 2012

Powitanie + Grafika + Song ;)

Hejka! ♥
O boshh.. Ale mnie tu dawno nie było!
 Na początku notki chciałabym powitać Marzenę i Damiana w naszej "Załodze". Teraz notki są dużo częstsze, a więc mam nadzieję, że podskoczy nam też oglądalność ;))) Może nawet dobijemy do 2000 odwiedzin w czerwcu?

Teraz trochę grafiki :










Fani Harrego Pottera wiedzą co to za znak obok Niny, dla tych co nie wiedzą, to godło Hufflepuff'u - jednego z 4 domów Hogwartu. ;))

At my twentea party.Happy birthday to me

Birthday cake!




Iiii...pomyślałam, że podzielę się z Wami moją nową ulubioną pioseneczką :


Megi ;*

PS. Dodałam dodatek "Nasza ekipa" po prawej stronie bloga, pod ankietami. (tak, żeby nie było xd)
PPS. Sorki, że nota taka krótka, ale teraz na blogu jest w opór notek ;DD



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super notka ;)
Piosenka bardzo mi się podoba ;D

Wikaa999

Natalia:* pisze...

Mi też piosenka się podoba ;D

Goście