sobota, 3 marca 2012

Sorki + Strona + Nowa Torii ♥

Hey,
Tak na sam początek chciałabym przeprosić za to, że wczoraj nie było ode mnie notki (od Megi zresztą też), bo byłam na urodzinach u koleżanki przez pół dnia... No ale cóż, zdarza się ;D

W tej notce chciałam napisać o Wikipedii, a raczej obrzydzić Wam ją. Wiem, że to źle zabrzmi, ale piszą na niej... 10-latki! No bo... dobra, bez gadania, po prostu dam Wam potem link. Tą stronę na Wiki znalazłam, gdy szukałam materiałów na stronę o zespołach. Szukałam czegoś o 1D. Więc po prostu przeczytajcie chociaż pierwszą część i już skapniecie się, dlaczego osądzam ich o to, że to piszą 10-latki.


Bo kto normalny pisze ,,Ich" przez samo ,,h"?!

Okeii, czas na trzecią część tytułu. Otóż zmieniam nazwę na Pacia ♥, bo mi takie wygenerowało przewisko na fb, a ja sie przyzwyczajam.

Pozdr
Pacia ♥

3 komentarze:

Małpa xd pisze...

Hej, dzisiaj też nie dodam notki, bo zaraz idę na próbę a potem do babci, więc nie bd mieć dostępu do kompa ;((

Aliciaa. pisze...

Weszłam i zobaczyłam: Ih, wytwurnia płytowa, pohodzenie!
Osobiście uważam że to piszą 7-latki!
Ja jak miałam 10 tat dostawałam same 5! :D
Aliciaa.

Małpa xd pisze...

Haha nie no z tą wikipedią to naprawde xD napisali tam "tżecih"

Goście