sobota, 24 marca 2012

Scenariusz cz. 3

Hey,
mam dla Was scenariusz, ale zanim go wkleję, mam do Was prośbę. JEŻELI KTOŚ PRZECZYTA TEN SCENARIUSZ - PROSZĘ O KOMENTARZ. WTEDY BĘDĘ WIEDZIAŁA, CZY JESZCZE MAM PISAĆ, BO CHYBA PRZESTANĘ... ;/ KOMENTARZE NAWET JAKO ANONIMKI :)

Okej, scenariusz:

N,A: <wracają>
A: Ani Trudy ani Victora nie ma...
S: <sarkazm> Czyżby???
N: Czemu nam to robisz?
D: Ej... wy... kto... kto... kto...
A: Wiem, co chcesz powiedzieć. Odpowiedź brzmi – nie mogę Ci powiedzieć!
S: Skoro już mnie widziałeś, Tobie też trzeba zrobić znaczek!
D: CO? O co chodzi?!
S: <robi znak na ramieniu Daniela i nodze Claudii>
D: Ała! Co to jest?!
S: <znika>
M, C: <budzą się>
C: Co się stało? Daniel? Gdzie my jesteśmy?
D: W sąsiednim internacie. <łapie ją za rękę> Ale chyba zaraz będziemy wracać.
C: <uśmiecha się>
A: Mówiłam, że są parą?
C: My wcale nie...
M: <przerywa Claudii> Co się stało, królowo ciemności o imieniu na literę ,,P" i tak brzydkim, że go nie wymówię?
P: Ja Ci zaraz dam królową ciemności! <zamachuje się, żeby ją uderzyć, ale Eddie łapie jej rękę>
E: Spokojnie... Może dziś tak dla odstresowania zmyję za Ciebie naczynia?
P: O nie! <udaje przestraszoną> Senkhara zepsuła Eddiego! <wybucha śmiechem>
D: Jaka znowu Semetrapa?!
A: Nieważne...
D: <zdenerwowany> Dobra, o co tu chodzi?!
F: Może to zostawmy na koniec. Każdy z nas się najpierw przedstawi. Ja, jak już wiesz, jestem Fabian.
N: Hej, jestem Nina!
A: Amber Millington. Ale masz się do mnie zwracać Wasza Wielce Książęca Mość.
J: <parska śmiechem> Ja nazywam się Jerome, a tej wariatki Millington nie słuchaj. Mów do niej po prostu Amber.
A: No dobra, niech będzie... Ej!
P: Ja mam na imię Patricia, a to mój chłopak, Eddie.
E: Cześć.
Al: <próbuje być poważny> A ja nazywam się Alfred Lewis. Witaj milordzie i droga damo. <parska śmiechem>
M: Tsaaaa... Jestem Mara.
J: A ja Joy.
C: Cześć Wam wszystkim, jestem Claudia, a to mój przyjaciel, Daniel. Podkreślam PRZYJACIEL!
D: Hehe... <udaje śmiech>
C: No, to my może już pójdziemy...
D: Faktycznie, umówiliśmy się...
A: <przerywa Danielowi> Przyznałeś się!!!
D: Nie skończyłem! Chciałem powiedzieć, że UMÓWILIŚMY SIĘ Z NASZĄ KOLEŻANKĄ KATHERINĄ!!!
A: <z niedowierzaniem> Taaa... 

I jak? Piszcie w komentarzach :)
Pozdr
Torii ♥ 

7 komentarzy:

Aliciaa. pisze...

Super<33
Aliciaa.

Małpa xd pisze...

Świetny!!!
Zaglądnij czasem do mnie :))

Nakręcona:) pisze...

Pisz dalej! Świetnie ci wychodzą! Wchódź czasem do mnie...PLISSS! Ok. Pisz dalej!

Anonimowy pisze...

Świetny ;)
czekam na następny ;D
Kasia1616

xXLadyPinkxX pisze...

Super!!!!

Anonimowy pisze...

Super pisz dalej te historyjki

Anonimowy pisze...

super

Goście