czwartek, 15 marca 2012

WOW! + grafikaaa :D + MEGiiii!

Hey,
pierwsza sprawa - Wow, zauważyliście, że mój blog ma już 1068 wejść?! Ja dopiero teraz ;D Dobra, nie zanudzam. Link do mojego bloga z grafiką KLIK.

Wiem, że nota mało spektakularna, ale wiecie, że nie ma już o czym pisać ;D

Megi! Nie odchodź! BAAAAAARDZO MI POMAGASZ! Mój, a właściwie już nasz, blog nie istniałby bez Ciebie i NA PEWNO nie miał by tylu odwiedzin, ile ma teraz... Proszę Cię nie odchodź, ale przyjmę każdą Twoją decyzję. Zrób co uważasz, ale pamiętaj, że ja zawsze będę mówić, że to jest mój i Twój blog.
Torii ♥
Ps. Tak na zakończenie:

1 komentarz:

Małpa xd pisze...

Ale zbieg okoliczności, ja ci właśnie wysłałam wiadomość na emaila. Głupio mi tak odchodzić...
Notki nie bd regularne, ale może coś się wymyśli :)

Goście