sobota, 24 marca 2012

Wyniki Ankiet :)

Hey,
teraz tylko wyniki ankiet ;D





Odpowiedzcie w komentarzach jaki zespół chcecie w ,,Opisach zespołów".

Może Eris Is My Homegirl?
  0 (0%)
Big Time Rush?
  10 (76%)
A może jakiś inny? Odpowiedzi w komantarzach!
  3 (23%)

Zrobię BTR, a później (na prośbę Megi) Paramore :)

 

 

 

Zajrzałaś/eś na mojego bloga z grafiką? A jeśli tak, poprosisz mnie o jakąś?

Tak, byłam/em i poproszę Cię o jakąś grafikę.
  4 (36%)
Tak, byłam/em, ale sam(a) jestem niezła/y w grafice, więc nie poproszę.
  3 (27%)
Tak, byłam/em, ale nie poszukuję żadnej grafiki.
  1 (9%)
Nie byłam/em, ale zamierzam.
  1 (9%)
Nie byłam/em i nie zamierzam być.
  2 (18%)

Aha, czyli czekam jeszcze na 3 zgłoszenia :)

 

 

 

Czy mam zacząć pisać scenariusze, które nawiązywałyby jednocześnie do HoA i do książki, którą piszę z Alicią?

Tak, tak, tak!
  6 (42%)
Tak.
  2 (14%)
Może...
  4 (28%)
Nie.
  1 (7%)
Niee!
  1 (7%)
Nie wiem.
  0 (0%)

Dzięki tej ankiecie piszę scenariusze :)

 

 

Na ile podoba Ci się ten blog?

6 - idealny!
  11 (73%)
5 - super
  1 (6%)
4 - dobry
  2 (13%)
3 - średni
  0 (0%)
2 - słaby
  0 (0%)
1 - fujjj!
  0 (0%)
0 - okropny, po prostu szkoda gadać.
  1 (6%)

No, cieszę się z tego, że większość zagłosowała na idealny, ale również zadowalające jest to, że 1 osoba kliknęła ,,super", a 2 osoby ,,dobry". Smuci mnie jednak (fakt, że tylko jeden, no ale wiecie) głos na ,,okropny, po prostu szkoda gadać"... ;/

No, to by było na tyle
Torii ♥

1 komentarz:

Małpa xd pisze...

Oj tam, nie przejmuj się takim jednym głosem :)

Goście