środa, 29 lutego 2012

Tak nie o HoA ;D

Hey,
dziś nie tak o HoA, bo nie miałam czasu, musicie zadowolić się notką Megi :) W tej notce powiem o... nowej zakładce na blogu. Tak, w tej zakładce będę opisywać dla Was zespoły muzyczne i dawać stworzone przeze mnie playlisty z ich piosenkami. Czekam na propozycje w komentarzach. Pierwszy będzie mój naj - 1D! Jakby ktoś nie wiedział to skrót od One Direction ;D
W komentarzach do strony z zespołami wpisujcie swoich ulubieńców z zespołu, wpisując bez spacji nazwę zespołu, twój login, ulubieńca (ulubienicę)

PRZYKŁAD: OneDirectionTorii♥Zayn

Pilnujcie tej strony! Będzie ciekawie... :D
Torii ♥
Ps. Alicia! Nie zawieszaj bloga! Serio, od Ciebie się wszystkiego uczę! 
PPs. Alicia! (hehe, znowu do cb ;D) Ile masz już książki? Bo nudzi mi się w domu bez niej... :D

3 komentarze:

Małpa xd pisze...

Ok, mam pytanie co do tych zespołów... Chodzi o jeden konkretny rodzaj muzyki czy wszystkie ??
Megi ;*
PS. Wolałam zapytć, żeby nie było ;)

Unknown pisze...

No może być każdy, ale nie żebyś mi tu z Behemotem wyskoczyła, nie? xD

Aliciaa. pisze...

Książka idzie szczerze mówiąc...Ciężko, ale jak znajduję czas, to coś dopiszę zawsze..
Ok. To chyba na tyle ;))

Aliciaa.

Goście