poniedziałek, 5 marca 2012

Co u naszych gwiazd

Hej!
Tak w sumie to dzisiaj ode mnie mało.
Mam dla was kilka nowych wpisów z twittera , tak żebyście wiedzieli co u naszych gwiazdek ;)

Nathalia

And even happier because I the Anubis Premier UK is exactly one week away. So excited!

Tłumaczenie :
 I nawet dobrze, bo premiera TDA w Anglii jest dokładnie za tydzień. Podekscytowanie!

Eugene

Hi guys, the votes are now open so do show your support to House of Anubis for its 3 nominations for awards at . Thanksx

Tłumaczenie:
Hej ludzie, głosowanie jest już otwarte, więc wspierajcie TDA bo są 3 nominacje do awards na

Frances

EVERYONE pleaaaseee vote for , and for the KCA's!! they are all amazing, and so deserve it! VOTE!!

Tłumaczenie:
Wszyscy głosujcie proszę na Brada Kavanagh , Ane Mulvoy Ten i House of Anubis na KCA's ( Kids Chose Awards) !!! Oni są niesamowici i zasługują na to! Głosujcie!!

Na koniec 2 gify :




Ok, koniec. Sorki, że tak krótko, ale za 15 minut mam niemiecki.

Megi ;*

PS. Pacia (to znaczy Torii   ) , notki ode mnie bd pojawiać się wieczorem.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Hej, mówiłam, że jestem już znowu Torii ♥, bo nie umiem się przyzwyczaić do tego Pacia ;D
Torii ♥

Aliciaa. pisze...

Torcia♥, Torii♥, Pacia♥ czy jak Ci tam, wyślij mi co chcesz na swoją nagrodę za drugie miejsce w konkursie.
Aliciaa.

Goście