piątek, 16 marca 2012

Hej + scenariusz 1

Hey,
wiem, że miałam odejść, ale ze względu na to, jak odpowiadaliście w ankiecie o scenariuszach, postanowiłam napisać pierwszą, krótką część, czyli taki prolog. Paczcie ;D

Scenariusz 1.

W salonie, wszyscy, oprócz Amber i Eddiego.

A(mber): <wbiega> Hej, słyszeliście, że w pobliżu wybudowali nowy internat?
N(ina): Serio? Nie wiedziałam. Fajnie, będzie można poznać nowych ludzi!
A: Wcale, że niefajnie! Jeżeli tam będą dziewczyny to na pewno pójdą do centrum handlowego i wykupią wszystko przede mną!
F(abian): Amber, w życiu nie chodzi tylko o ciuchy...
P(atricia): Haha, gdyby chodziło tylko o ciuchy, H&M byłoby prezydentem! <wybucha śmiechem>
J(erome): A odezwała się ta, co dla chłopaka rzuciłaby się w ogień.
P: Bo ja przynajmniej NA PEWNO mam chłopaka <patrzy na Marę, która siedzi i czyta książkę>
M(ara): Mówicie o mnie?
Al(fie): Nie, oni o UFO.
M: Alfie, mógłbyś być chociaż przez chwilę normalny?... A, sorki, zapomniałam, przecież to ALFIE.
A: Nie odzywaj się tak do niego!
M: Dlaczego? Teraz ty mnie będziesz pouczać?!
N: Maro, przestań! Przeproś ich i będzie po sprawie...
M: Chyba śnisz, idiotko!

<wszyscy zaczynają się kłócić>

*C(laudia) i D(aniel): <wchodzą>
C: Hej! Mieszkamy niedaleko w nowo otwartym internacie i... Aaaa! <krzyczy>

* - bohaterowie książki ,,Po drugiej stronie lustra" (By: Torii ♥ and Aliciaa.)

Pozdr
Torii ♥

4 komentarze:

Małpa xd pisze...

Super! Ale tą Marą mnie rozwaliłaś haha, fajnie, że zrobiłaś z niej jędzę bo jej NIENAWIDZĘ :)

Małpa xd pisze...

A, o czym jest ta wasza książka? Też o HoA?

Unknown pisze...

Nie, nie - książka nawiązuje do tego Daniela i Claudii. W skrócie - książka, w której chłopak i dziewczyna dowiadują się, że mają nadprzyrodzone moce ;)

Anonimowy pisze...

Wow!
Mega super fajne, czekam na następny
Niks<3

Goście