piątek, 23 marca 2012

Powracam z dłuuuuuuuuugą notką!!!

Hey,
jak widzicie po tytule - nota będzie nadzwyczaj długa. Na początek scenariusz:


D: Dlaczego krzyczysz?
C: D..d... Duch!!!
A: Nino! <szepcze> To pewnie Senkhara...
M: Jaka Samapara?
F: Żadna samapara tylko Se... To znaczy sobie <chichocze nerwowo> wymyślamy dziwne słowa.
N: A co do ducha – sądzę, że to niemożliwe. Duchy nie istnieją.
C: No, może tylko dramatyzuję...
D: Nieważne. Przyszliśmy się przywitać. Ja jeste Daniel, a to jest Claudia.
C: Hej.
A: Ale ładna z Was para!
D: Kurde, co wy macie z tym, że jesteśmy parą?!... Ale jak coś nie jesteśmy.
N: Ta, jasne...
C: No nie! Najpierw Katherina a teraz wy! Przestańcie! My się tylko przyjaźnimy!
F: My swoje wiemy.
M: Zamknij się, szczurze!
D: Ona tak zawsze?
Al: Nie, kosmici ją opętali.
J: Alfie, Alfie, Alfie... Nie zanudzaj nowych. To ja może wytłumaczę. Jej dziś ODWALA i tyle. A tak w ogóle to jestem Jerome. Miło poznać. <uśmiecha się sztucznie>
A: O nie! To szpiedzy! <panikuje> Jerome jest sympatyczny tylko dla szpiegów!
Jo(y): <wchodzi> Jakich szpiegów?
N: Joy. <mówi z pogardą>
Jo: Nina. <odpowiada jej tak samo>
Jo, N: ,wybuchają śmiechem>
Al: Co w tym śmiesznego, że Nina i Joy się żrą?
Jo: <ledwo powstrzymuje śmiech> To jest śmieszne, że my z Niną się zaprzyjaźniłyśmy... <zauważa Claudię i Daniela> O nie! Znowu ktoś dochodzi do Domu Anubisa? Ciężko mi to mówić, ale została Wam tylko piwnica. <uśmiecha się>
A: Ej, coś nie tak z Marą!!! Patrzcie! <wskazuje na Marę>
N: Maro...? Co Ci jest? Maro???
P: Ona tylko zemdlała czy...
E(ddie): <wchodzi> Ale o co chodzi?
F: <wskazuje na Marę>
E: Ona nie żyje? Jakaś taka blada...
A: Idę po Trudy i Victora! <idzie>
N: O nie!
F: Co się stało?
N: Amber poszła SAMA!
P: Nino, nie w takiej chwili!
N: Ale to nie był żart! Idę pomóc Amber. <wychodzi i szuka Amber>
D: Hej! Patrzcie na Claudię! <wskazuje na Claudię, która również zemdlała> Ej, ty! <szturcha Fabiana> O co tu chodzi???
F: Po pierwsze - mam na imię Fabian. A  po drugie - skąd ja mam to wiedzieć?!
S(enkhara): <pojawia się> Muahahahaha!

Chcecie więcej? Piszcie w komentarzach!

Okej, chciałam jeszcze wstawić nagłówek, który zrobiłam dla Domino:


Kończę gazetkę marcową!!! Niedługo będziecie mogli ją podziwiać w zakładce ,,gazetka" :)

Hmm, co by tu jeszcze opisać... No nie wiem. Jak mi się coś przypomni to napiszę :)

Więc jak widzicie - notka nie taka długa ;D Ale zrozumcie mnie - miałam temat i wyleciał mi z głowy ;/

Pozdr
Torii ♥

2 komentarze:

Nakręcona:) pisze...

Fajne te twoje scenariusze! Pisz dalej! :D

Małpa xd pisze...

Fajnie, że wracasz :) I mam nadzieję, że się na mnie nie fochasz za to całe moje odchodzeniee??

Megi ;*

Goście