czwartek, 15 marca 2012

Przerwa... :/

Hey,
ostatnio mam na wszystko mało czasu, więc na razie robię sobie około tygodniową przerwę. Prawdą jest jednak, że będę wchodzić na bloga i patrzeć, czy ktoś coś napisał (głównie chodzi o notki Megi). Przepraszam, ale wraz z moją przerwą ogłaszam konkurs na NOWĄ REDAKTORKĘ!!! Warunki bardzo łatwe do zaliczenia:
1. minimum 11 lat (nie przyjmę kogoś, kto nie ukończył 11 lat);
2. z ortografii masz MINIMUM czwórki, bo nie chcę mieć na blogu notek, które wyglądają jak tamta Wikipedia (przykład - ,,Ih" ,,wytwurnia"  ,,spżedarz");
3. musisz znać 2 sezon (nie dokładnie, ale chociaż w połowie);
4. chciałabym też, żebyś była na bieżąco z wpisami gwiazd HoA na Twiterze, ale to nie jest wymagane;
5.  Aha i MUSISZ BYĆ DZIEWCZYNĄ!!!.

Zgłoszenia na mojego maila. Wpisujesz numerki po kolei i odpowiedź, np. 1. Mam 12 lat.

W ZGŁOSZENIU WYMAGAM OD CIEBIE, ABYŚ NAPISAŁA ,,PRÓBNĄ" NOTKĘ, ŻEBYM MOGŁA OCENIĆ, CZY SIĘ NADAJESZ.

Pozdr
Torii ♥
Ps. Powrót na bloga planuję w przyszły piątek, czyli 23.03.12 r.

3 komentarze:

iAdrianna117 pisze...

super blog! na 6+. sorki że tutaj piszę ale w przegródce ,,gazetka" napisałaś czy ktoś zna program do robienia gazetek. Znam taki z którego wychodzą świetne gazetki. To bardziej jest strona internetowa do której trzeba się logować. Jest to ,,ISSU,,. Tylko aby zrobić gazetke muszisz się zalogować.

Unknown pisze...

mogłabyś mi podać adres tej strony do robienia gazetek???

Małpa xd pisze...

Hej!
Dzisiaj postaram się jeszcze dodać notkę ;)
Popytam kilka osób czy by nie pomogło w prowadzeniu bloga :)))

Pzdr
Megi ;*

Goście