niedziela, 4 marca 2012

:/

Hey,
sorki, że tak późno, ale dziś po prostu mój komputer przechodził wielkie sprzątanie ;D Okeii, chciałam napisać, że jak wszędzie się podpisuję tym podpisem ,,Pacia ♥", tak tutaj nie mogę :/ Nie wiem co się stało, ale po prostu nie mogę... No nie wiem, jakoś tak mi się odruchowo wpisuje ,,Torii ♥". Wiem, że to mało ważne, że znowu zmieniam podpis, ale no wiecie, nie mam już o czym pisać, bo ostatnio mama mi kompa ograniczyła do godziny dziennie i się nie wyrabiam... 
Torii ♥
Ps. Wiem, że notka mało wypasiona, ale po prostu nie mam czasu i dziś nie siedziałam tu zbytnio...
PPs. Megi! Mogę Cię poprosić, żebyś cokolwiek pisała (chociaż 1 notkę dziennie)? To ułatwiłoby mi prowadzenie bloga (w pewnym sensie), a poza tym zyskałybyśmy więcej obserwatorów i wyświetleń... Proszę :)

Brak komentarzy:

Goście