niedziela, 18 marca 2012

Rzadkie notki do piątku + prośbaa!

Hey,
chciałam napisać, że notki będą rzadko aż do piątku, kiedy to zamierzałam wrócić. Możecie zaglądać tutaj w poszukiwaniu jakiegoś nowego posta, bo ich nie zabraknie, ale jak mówię - nie będą one częste.

Okeii, przechodzę do tej prośby - proszę tylko o to, żebyście dodawali się do obserwatorów. Baaaaardzo mi na tym zależy!!!

Pozdr
Torii ♥
Ps. Wiecie, że od początku mojego bloga obejrzało 56 osób z Rosji, 17 z Ukrainy, 12 ze Stanów, 7 z Niemczech, 4 z Azerbejdżanu, 2 z Kanady, 2 z UK i po jednej ze Szwajcarii i Kolumbii?! No a poza tymi oczywiście 1.147 z Polski ;D Ja nie wiedziałam, ale weszłam na statystyki i się dowiedziałam takiej nowinki ^_^ Hehe, mój tata był ostatnio w Rosji i na Ukrainie i ja się teraz śmieję, że to on tak wchodził xD

2 komentarze:

Małpa xd pisze...

Hej, naprawdę przepraszam, że odchodzę, ale nie mam o czym pisać, mam sporo nauki do nadrobienia... Ale może przez najbliższe 3 dni uda mi się coś dodać, bo mam rekolekcje ;)

Pozdrawiam
Megi ;*

Małpa xd pisze...

A i jeszcze mam pytanie - Dołączyłabyś do obserwatorów u mnie?

Goście