niedziela, 11 marca 2012

Sezon 3?! + zmiany

Hey,
jak widać po tytule, ja już zajmuję się 3 sezonem. Dlaczego? Bo tak sobie łaziłam po Wikipedii a tu normalnie taka mina O_O. Zresztą patrzcie sami:
Sezon 3?! Wszystko na to wskazuje. Wnioski, które wyciągnęłam z zakończenia 2 sezonu:
1. W III sezonie:
- Nina i Fabian zaczną ze sobą randkować;
- Eddie dołączy do Sibuny, bo jest Osirianem;
- Wielki początek Jary;
- Amfie - reaktywacja (a przynajmniej mi się tak wydaje ;D);
- Victor będzie bardziej miły dla Sibuny, a szczególnie dla Niny, za to, że Nina dała mu Złote Łzy;
- Peddie zacznie NAPRAWDĘ się ze sobą łączyć.
2. Zmiany w wyglądzie i relacjach bohaterów w III sezonie:
- Nina:
* Zaprzyjaźni się z Joy i znów zbliży do Fabiana;
* Na początku 3 sezonu będzie miała brązowe włosy (bo Nathalia się przefarbowała), a potem znów blond (są plotki, że Nathalia wróciła ostatnio do blondu), zacznie jej bardziej zależeć na wyglądzie, co nie znaczy, że będzie jak Amber, będzie starała ubierać się ,,cool", aby zrobić wrażenie na Fabianie.
- Fabian:
* Zaprzyjaźni się z Joy i odnowi swój związek z Niną;
* Małe zmiany w wyglądzie, jedynie to, jak się będzie czesał (xD).
- Eddie:
* Dołączy do Sibuny, odnowi związek z Patricią;
* Poprawi relacje z ojcem.
- Joy:
* Odpuści Ninie Fabiana i dojdzie do Sibuny.
- Mara:
* Początek związku z Jerome'em;
* Nareszcie zapomni o Micku.

Jeżeli kogoś pominęłam, oznacza to, że w jego relacjach, charakterze i stylu ubierania się mało się zmieni.


Komentujcie.!
Torii ♥
Ps. Jeżeli zobaczycie, że ktoś kradnie moje zdjęcia, gify albo treść notki - wpiszcie to w komentarzu, albo wyślijcie mi tego bloga na maila w kontakcie :)

3 komentarze:

Małpa xd pisze...

Świetna notka, nie wiem kiedy ja dodam...

Anonimowy pisze...

Więc według mnie najlepsza para to Fabina oczywiście <3

paula3212 pisze...

super notka .! Czekam na następną .
W polsce nie było jeszcze premiery a ja już żyję 3 sezonem hihi <33 ^^

Paulaa. Wpadnij do mnie;);*

Goście