czwartek, 23 sierpnia 2012

Scenariusz nr. 2

Na początek:
na baje.pl pojawiło się bardzo dużo filmów z parami, a najczęściej z Peddie.
Po drugie w ankiecie na bravo.pl TDA wygrywa! Może zagłosujemy 2 raz? :)

Oto 2 scenariusz:


Edd: Aaaaaaaaaaaaaaaa!
N: Co się stało (mówi do odwróconego Eddiego)
Ed: To…
N: Co?
Edd: (obraca się)
Am: Aaaaa! Co to za potwór!?
Ed: Dzięki Ci bardzo Amber…
Pat: Co Ci się stało?
Al.: Nie widzisz Trixi?
Pat: No widzę ale… nie mogę uwierzyć!
Ed: Jest aż tak źle? (pyta Eddie który na całej twarzy ma czarne krosty i spuchnięte policzki i oczy)
Vic: (wchodzi) co tu się… o Matko! Co to jest?
N: Nie wiem, Senkhara jest w piekle, nie wiem co się stało!
Vic: Ja chyba wiem! Senkhara jest w piekle ale moc ma tą samą albo i większą dzięki  Rutterowi! Teraz już nic Ci nie zrobi Nino, nie musisz martwić się o siebie ale zjawa może zmusić Cię do odszukania i ożywienia Fabiana, a to może źle na ciebie wpłynąć! Chodźcie za mną…
Am: No dobra! Ale po co? Znów coś nudnego?
Pat: Amber, Eddie ma jakąś wysypkę a ty mówisz nudy?
Am: No i co z tego że ma wysypkę?
Pat: A może krosty pękną i wypłyną jekieś gluty? Wtedy już po Eddiem! Przez Ciebie…
Am: No dobra idę (poszła)
Ed: Co? Po mnie?
Pat: Chciałam ją nastraszyć, na żartach się nie znasz!?
Ed: Jestem mistrzem…
---
Pokój Victora
---
Vic: Mam księgę starości
N: Księga Izydy?
Vic: Taa, taaa, jeszcze jej nie dokończyłem ale właśnie zacząłem czytać coś ciekawego
Al: Co?
„Ten kto jest wybrany, albo Osiranem,
Już na zawsze będzie szpetny!
Ale jedno go wybawi!
Rozwiąż zagadkę! W dzień setny!”

Vic: Przeczytałem też że nowe rozpoczęcie zaczyna się 31 sierpnia 2012, czyli jutro!
Am: A kiedy się kończy?
Vic: Kończy się 25 czerwca ale 100 dzień od 31 sierpnia to… 24 grudnia
Ed: Wigilia?
N: Co?
Pat: Matka Eddiego przyjeżdża we Wigilię
Vic: Jest tylko jeden sposób… trzeba ich uśmiercić!

Podoba się? Zagłosujcie w nowej ankiecie :)

Goście