niedziela, 26 sierpnia 2012

Scenariusz 3

Mam zrobionych już 5 (mnie nie zaciekawiają jak na razie :D )

3-4 komentarze - kolejny scenariusz



E: Co? Co, cooo… niee!

V: Inaczej trzeba odwołać spotkanie

E: nie..!

V: no to jest jeszcze ostatni, trzeci sposób, przyjadą, ale zobaczą zjawę i zginą na zawsze, a gdy ich uśmiercimy do się ich od-śmiercić

Al: Pogubiłem się…

N: no to może zaczniemy rozwiązywać zagadki? Bo może zdążymy przed Wigilią i będzie po problemie

Am: Ale kończyć trzeba ją we Wigilię

N: Ale może zanim przyjadą rodzice Eddiego

E: Tak! (wybiega z pokoju) (po chwili wraca) a gdzie ta wskazówka?

Pat: No właśnie!

(nagle: aaaaaaaaaaaaaaaa!)

N: Co to było?

Al: Ze strychu!

(Biegną wszyscy w sześciu na strych)

Al: Ktoś tu jest?

V: Pokaż rzesz się!

G(łos): SIBUNA! SIBUNA!

N: Sibuna? Kto należy jeszcze do Sibuny?

Am: wiem! Nie, nie wiem...

N: Fabian... Fabian?! (krzyczy)

E: Ale pocałujesz mnie żebym nie był taki przygnębiony?

Pat: No... (patrzy na Eddiego z obrzydzeniem) taaaaa...k... dla ciebie wszystko (uśmiecha się)

E i Pat: (całują się)

N: My tu rozwiązujemy zagadkę a wy... a co tam (idzie przed siebie)

Al: (podchodzi do kogoś ukrytego za ścianą) Kto to jest?

Jo: Ratunku! Ratunku! 

Am: Kto mówi?

Jo: Jest tu ktoś, to ja Patrycia, gdzie jesteś! (krzyczy bardzo głośno) Sibunaa! 
 
Pat: To Joy!

N: (szybko otwiera wisiorem przejście)
 
N: O Joy... co to jest?

Pat: Co się z tobą stało!

4 komentarze:

ραυℓιиє pisze...

Super! :D

Fan HOA pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Bardzo fajny scenariusz. :))

Anonimowy pisze...

Super :)

Goście