środa, 15 sierpnia 2012

FAJOWO czyli to, tamto, i jeszcze coś innego :)

DO AUTOREK i do CZYTELNIKÓW - niech każdy koniecznie przeczyta!


Może i ponuro za oknem... ale tutaj... dzięki za wszystkie komentarze! Czyli dziękuję:
Radosze (nie wiem jak to odmienić XD)
Torii
Megi
Umi
Ladies
Qawijji
Amber Millington
Summer
DeenieandSweete



Pod notkami:
Jerina, Konkurs, Neddie oraz Grafika było razem 31 komentarzy 3 lub cztery moich
Pamiętam jak tydzień temu miałem 2 - 3, najwyżej 4 komentarze, ale 7!
Będę pisał jak najczęściej notki, coraz nowsze pomysły.



Do Torii: nowa zakładka, nowe ankiety, nowe konkursy, powrót gazetek, nowy wygląd i za chwilę jeszcze wiesz co, myślałem przez chwilę że to za dużo ale teraz... myślę że trzeba ciągle robić coś nowego no bo blog chyba zyskuje oglądalność! Co nie Torii?



Tryskam z radości!



Zadawajcie mi pytana o Natalii i Ninie, nawet takie jakie już wiecie, zgubił mi się spis treści i zrobiłem nowy, jest razem 66 stron :)



Do Torii: jeżeli będzie tak jak teraz (Do czytelników: jupi, jak wiecie bo chyba to już pisałem, nie robią się żadne błędy jak wcześniej (nie mogłem wstawiać zdjęć) a teraz mogę (dlatego ta galeria) )
Torii, jeżeli będzie tak dalej to fajnie ale jeżeli przeciwnie to będziesz musiała - albo Megi - wstawić zdjęcia.



Aha, z serii "Nietypowe związki" mam ponad 20 związków!



Do Torii, Meg i czytelników: Jeżeli macie pomysły to dawajcie je w komentarzach!



Do Torii: Mam pomysł na "Niby zakładkę" o tym, by robić dyskusję, ja wiem jak zrobić zakładkę by jej nie robić ale żeby była :)



Co na to? Czytelnicy? Jeżeli nie wiecie o co chodzi to wyjaśniam.
Robię notkę np.
Damian: To głupie że Natalia odchodzi z HoA!
A Megi i Torii będą coś tam odpisywały (taka dyskusja).
Jak temat się wyczerpie to można zacząć inny!
To będzie zwykła notka - po boku w gadżetach bym zrobił np. Dyskusje - KLIK lub
trochę ułątwić i np. Dyskusje o Nat - KLIK
Dyskusje o 3 sez - KLIK ....\



Do Torii: Co ty na to?



Chyba fajnie wyszła ta notka :)
A na początku miały być tylko podziękowania!
A potem miałem zakończyć na "Tryskam z radości"

Aha (znów piszę XD)
jeżeli skrzynka się wyłącza czyli że odpowiedź jest zła. (piszcie małymi literami)
Oto podpowiedź (i tak trzeba odpowiedzień na pytania w środku :) )
os*e**n Pamiętajcie: odpowiedzi na adres bloggerbtr@op.pl

CZEEEEEEEEEEEŚĆ! Zachwilę zacznę dyskusję!

(ale robię dziś błędy :) )

4 komentarze:

Daami pisze...

Albo nie, jutro ją zaczne :)

Natalia:* pisze...

Tak odmienia się radoszce :)
Super notka♥

Unknown pisze...

super notka : ) Zapraszam serdecznie na mojego bloga : http://faaabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/

Małpa xd pisze...

Heh, trochę mi się pomieszała w głowie ta notka xd.

Goście