piątek, 17 sierpnia 2012

Dyskusja

(jeżeli już coś napiszemy, możemy dopisać, ale nie kasujemy błędów tylko po prostu piszę np. Damian: aha, zapomnialem dopisać że bla bla bla) Megi i Torii - do dzieła!
Uwaga, podpisuję się na czerwono, Megi na żółto a Torii na niebiesko.

TEMAT 1 - sezon 3

Damian: na pewno będę go oglądał, cieszę się że dochodzą nowe osoby, choć to (jak dla mnie) trochę dziwne że Willow ma obsesję na punkcie kwiatów - ciekawe czy jakaś zagadka będzie z tym związana!

Megi: Ja oczywiście będę oglądać ;) Niby szkoda, że nie będzie Niny. Zastanawiam się skąd będą brały się zagadki itd. Podobno KT ma być partnerką Eddie'ego w rozwiązywaniu zagadek. Czy to znaczy, że KT i Eddie zastąpią Ninę i Fabiana z zagadkami? A co z Sibuną? Wiele osób twierdziło, że skoro Nathalia odeszła, to serial nie ma sensu i wgl. A jak dla mnie serial nadal może być ciekawy! W końcu dochodzą dwie nowe postacie. Heh, nie wiem co tu jeszcze dodać xd. Teraz czekamy na Torii ♥

Damian O właśnie, miałem napisać że będę oglądał ale bez Niny to... no będzie trochę innaczej. Ja słyszałem że Willow i Kate będą w Sibunie :)

Megi: KT na pewno, ale Willow to nie wiem ;D

Torii: Ja też na początku bd oglądać chociaż początek, na próbę. A jeśli chodzi o KT i Eddiego... Miller nie do końca pasuje mi do rozwiązywania zagadek itd. Willow też chyba będzie w Sibunie, tak słyszałam. A czy tylko ja zastanawiałam się, czy 3 sezon HoA będzie chociaż w jakiejś części kręcony w Egipcie, tak jak Dha czy Hha?

Megi: Nie tylko Ty Torii ♥ ;*

Damian: No fajnie by było w Egipcie!

TEMAT 2 - Peddie
Damian: Ja ją bardzo lubi ę i nie mogę się doczekać kiedy będą razem i się po raz pierwszy pocałują! Nie mogę wytrzymać że Kade może go Patryci ukraść!

Torii: O tak, Peddie musi być ze sobą :) Nie chcę, żeby KT była z Eddie'm, bo tak trochę do siebie nie pasują... ;c A do Damiana - najlepszego z góry, bo znając mnie, to zapomnę ;D

Megi: Kocham Peddie ♥ Bardzo do siebie pasują! Szkoda tylko, że los im zawsze staje na przeszkodzie i ciągle się kłócą, przez co sobie nie ufają. Np. mogli mieć cudowną randkę, gdyby Patricia nie zatrzasnęła się w łazience. Też mam nadzieję, że KT nie będzie z Eddie'm.

Torii: A co wy na to, jak słodko PRAWIE się pocałowali na randce, tylko Victor zaczął z tą szpilką? Ja normalnie się jarałam, a później wrzeszczałam do monitora ,,Ty głąbie! Nigdy, powtarzam, nigdy nie waż się więcej przerywać randek Peddie, zrozumiano?!" :D

Megi: Oni to wgl do siebie bardzo pasują i tak fajnie razem wyglądają. Fajna była ta randka z Piper i p. Sweet'em. Rozwaliło mnie, jak Patricia zaczęła ich podglądać i się zmieniały ;D A tak btw. to 1oo lat Damian!

Torii: No właśnie, mówiłam, że zapomnę :) Dziękuję Megusiu za przypomnienie :D Naj Damian :) 

Damian: Dziękuję :) 

Temat 3

Torii, Megi - co sądzicie, wolisz pierwszy czy drugi sezon? Aha, i dlaczego :) 

Torii: Drugi w 100%. Pierwszy był czasami nudny i przewidywalny, ale i tak go kocham <33 Ale drugi powalił mnie na kolana i (przede wszystkim) był dłuższy :)

Megi:  Drugi ;) Nie wiem czemu, może dlatego, że tak długo na niego czekałam?

Damian: A ja pierwszy :) Po pierwsze, fajnie, gdy Nina i Fabian dopiero dowiadywali się, drugi sezon jest już trochę przewidywalny, no i po drugie, sezon pierwszy był bardziej realistyczny, no bo wiadomo że w prawdziwym życiu  nie powstanie zjawa.

Temat 4
Który tunel lepszy? Do wyboru:
- ten, w którym trzeba zaśpiewać pieśń Hathor
- ten w którym trzeba ułożyć znak orła (z Eddiem)
- ten w którym trzeba grać w Senet (bez Niny, z Joy, Victorem i Verą)

Megi: Chyba pieśń Hathor jest najłatwiejsza z tego wszystkiego. No, na pewno nie senet!

Torii: Wszystkie były trudne, ale mi się najbardziej podobały reflektory :)

Damian: Ja się zgadzam z Torii! Reflektory są fajne, bo trudne tak jak Senet, w dodatku w grze w Senet jest Victor, Vera, Joy, za to w reflektorach Eddie. Więc jak na razie do mnie 2:2. A teraz decydujący głos! REFLEKTOR! Szukać trzeba 6 przedmiotów! Zegarek Victora Rodenmaara Seniora, coś ze szkatułki na strychu, oko z lalki, kielich z kuchni, szkło Ozyrysa, witraż ze strychu! Będzie to pewnie długo trwało a na dodatek jeszcze te moce Senkhary!

Temat 5
Ten temat to taka jakby zabawa :)
Popatrzcie wszyscy :) Torii (tylko) napisze związek który lubi (jeżeli napisze np. Fabina to potem inni już nie mogą tego wpisać, nie ulubione tylko to co lubimy) Torii napisze, my napiszemy co sądzimy o tym związku, potem Megoi napisze, a ja i Toro skomentujemy, a na końcu ja napiszę a wy skomentujecie, jasne?
Torrino :) zaczynaj   

Brak komentarzy:

Goście