niedziela, 5 sierpnia 2012

Dziękuję Wam :)

Hej,
notka dziękująca. :D Dziękuję przede wszystkim Damianowi, który tchnął w tego bloga życie i Megi, która podtrzymuje mnie na duchu. Dziękuję też Natalii (Radoha) i Marzenie (Amber Millington) za to, że zgłosiły się do nas i za to, że wraz z nimi doszła do nas niewyobrażalna ilość odwiedzających. Dziękuję Alicii za to, że w razie czego mogę z nią porozmawiać. I dziękuję... Wam! Za to, że po prostu jesteście. Że wchodzicie, komentujecie, obserwujecie. Kocham Was! :***
Torii <3

2 komentarze:

Małpa xd pisze...

To ja powinnam Tobie dziękować. Wysłuchiwać tyle moich bzdur i traktować to poważnie.. Ty musisz mieć stalowe nerwy kochana ;*

Natalia:* pisze...

Nie musisz mi dziękować ja powinnam tobie dziękować za to że mnie wtedy zatrudniłaś :D

Goście