środa, 15 sierpnia 2012

NP - 2 - Jerina

Z powodu remisu sam zdecydowałem. Ja osobiście wolałbym napisać o Jerinie no bo przecież to nie istnieje dlatego też może być ciekawie. Ale jak na razie nawet ja nie wiem co napiszę :)

Jerina - Jerom Clark i Nina Martin (jest o wiele więcej obrazów niż do Neddie)



Sezon 1

- Widać było na zdjęciu powyżej jak Nina patrzy na Jeroma
- Jerome cieszy się że Nina zdobyła klucz na strych
- Wydaje się, że Jerom martwi się tym że Nina została uwięziona na strychu
- Spojżenie (poniżej)



- Jerom znów gratuluje Ninie gdy ta pokazuje Patryci książkę przyniesioną ze strychu
- Gdy Victor pyta Jeroma czy ukradł klucz Nina szepcze do niego "Proszę" a ten zamiast "wkopać" Niną powiedział "To ja" by ją chronić



- Jerom pomaga Ninie gdy chwyta ją Rufus
- Nina zmartwiła się gdy Jerome powiedział jej że Rufus chce go zamordować

Sezon 2

- Przerywa pocałunek Fabinie
- Jerom śmiał się gdy Fabina zrywa
- Nina była przerażona gdy dowiedziała się że Jerome został porwany przez Rufusa
- Jerom z przerażeniem patrzy na Ninę gdy ta zakłada Maskę Anubisa
- Nina daje Victorowi łzy złota a potem (poniżej)



- Gdy Fabina powraca mówi coś (nie mogłem przetłumaczyć) do Fabiana by ten zrozumiał, że Nina to fajna dziewczyna

Zdecydujcie co jutro: MOY czy JAMBER?

5 komentarzy:

ραυℓιиє pisze...

To ja chcę Moy xD

Anonimowy pisze...

Jamber! Uwielbiam tą parę!! :D
Notka super :)

Wikaa999

Girl Regrets Of The Past pisze...

To ja poproszę.....Jamber!!

Małpa xd pisze...

Jamber ;D

Qawwija ♥ pisze...

Tak teraz może Jamber! :D

Goście