wtorek, 28 sierpnia 2012

Scenariusz 4


Nina zauważyła, że oczy Joy są czarne a sama ona nie ma włosów!

J: Co? Co?! Co się stało?
 
Pat: (daje jej lustro) patrz

J: Po co mi lustro?

Pat: zobacz co się z tobą stało

J: (nic nie mówi) Patrycia, ja Ci zawsze wszystko mówię, proszę! Prooszę! Prooooszę! (zaczyna płakać)

Pat: Co Ci jest?

N: Ona ogłuchła!

Al: Co? O nie...

Am: No ale dlaczego płacze?

J: (Joy płacze, płacze łzami złota)

N: Co? Nie masz maski! Co się dzieje Joy?

Vic: Ona przecież nie słyszy!

E: A może to od tego strzału, jak Joy obroniła Fabiana

N: No może, ale dlaczego...

Vic: Najlepiej by było jak by wszyscy się uciszyli, i poszli odszukać czegoś tam
 
Al: Ale o co tu chodzi? Eddie został brzydki...

E: Dzięki...

Al: cii... Eddie został brzydki, bo znalazł światło, a Joy?

Am: Spytajmy ją... a nie, zapomniałam!

N: Czekajcie, ja mam wisior, co? Joy ukradła mi wisior? Ale po co? Może coś ją wzywało, może ona też ma coś w sobie tak jak ja, Eddie czy Victor...

Pat: Jeżeli ją coś wzywała, to coś tu misi być, prawda?

Am: no tak (idzie do „schowka”) coś tu jest!

N: (wchodzi) co? tutaj jest jakoś inaczej!

Kolejny scenariusz za 2-3 dni


TORII - MEGI - nowa dyskusja czeka (trochę ulepszona i zmienione zasady :) )

3 komentarze:

Goście