poniedziałek, 13 sierpnia 2012

2- CKJW - Maska Anubisa i Tajemniczy Napis

Właśnie miałem napisać że notki na razie nie będzie ale akurat włączyli prąd (laptop za chwilę by mi siadł)



Gdy Sibunie uda się wygrać grę w Senet utwoży się przejście do Maski Anubisa schowanej za szybą.
Pod daną wcześniej żeczą widnieją dwa klucze: złoty i srebrny. Jeden pozwoli uratować Ninę z lochów a drugi zaś otwiera komorę z maską. Ujawnia się straszna prawda za sprawą Senkhary oraz Oka Horusa Niny - maska jest fałszywa! Sibuna dowiaduje się o tym w ten sposób, że czyta napis:



Każdy widzi głowę Fabiana? Napis jest napisany bardzo wielkimi literami:
"Prawdziwa maska wciąż przed innymi w ukryciu czeka, by zobaczyć umysłu portal.
Paragon jest kluczem"
Paragon - Nina rozmawiała o nim z Victorem Rodenmaarem Seniorem w lochach. Paragonem jest wybrana! (chyba :P)

(Obrazki powiększysz klikając na nie prawym przyciskiem myszy, następnie wybierając opcję "Pokaż obraz")

Mam nadzieję że się podobało!
2-3 komentarze - jutro będzie krótka notka
4-... komentarzy - jutro postaram się zrobić jak najlepszą notkę

P.S. To bardzo dziwne ale nie pokazał mi się żaden błąd jak to zwykle bywało! Ale fajnie! Jeżeli będzie tak dalej to wstawię jeszcze grafikę!

3 komentarze:

Natalia:* pisze...

Super notka ♥♥

Qawwija ♥ pisze...

Super! :)

Unknown pisze...

Fajnaa, mimo że już o tym wiedziałam :D

Goście