wtorek, 14 sierpnia 2012

NP - 1 - Neddie

NP - Nietypowe pary

Neddie - Nina Martin i Eddie Sweet - twierdzono że będą razem ale plotki się nie potwierdziły...
- Nina jako pierwsza okazała życzliwość Eddiemu
- Eddie powiedział wreszcie ktoś mówi po mojemu czyli Amerykańsku
- Uśmiechali się do siebie (poniżej)



- Gdy Fabian był z Joy Nina dawała  Eddiemu zalotne spojrzenia (udawała) jednak nie Eddie
- Eddie uratował życie Niny bo wygnał Senkharę
- Eddie wybiega z pokoju, mówi że mósi pomóc Ninie
- Przy rozmowie o Senkharze jak określił to ktoś na ang. wikki gapią się na siebie :) a bliżej to Nina (poniżej)



- Eddie wiedział - miał przeczucie - że Nina go potrzebuje - jego pomocy  :)

Cytaty (tłymaczyłem sam więc nie są zbyt dobre o_O)
- Eddie: Wreszcie ktoś, kto mówi po angielsku!
- Nina: Możesz tu usiąść, jeśli chcesz
- Nina: Jesteś osieranem?!
- Eddie do Patrycii: Gdzie ona jest? Ona mnie potrzebuje!

Oto para na środę (jutro święto).
Co wolicie na jutro? (jeżeli nie odpowiecie to sam zdecyduję)

JERINA czy MOY?

7 komentarzy:

Girl Regrets Of The Past pisze...

Ja poproszę Jerinę!!! Ubóstwiam tą parę!! I super notka!!

Natalia:* pisze...

Po pierwsze Neddie nie istnieje i nie będzie istnieć.Po drugie Jerina mi nigdy nigdy mi nie przyszła do głowy bo Nina i Jerom hahahahhaha.
Jutro chcę żeby była para Moy szybciej mi przybyła do gustu ;D

PS.Super notka

Anonimowy pisze...

Może zamiast Jeriny, Jamber?? Uwielbiam Amber i Jeroma :D
Super notka :)

Wikaa999

Małpa xd pisze...

Ja tam od początku wiedziałam, że nie będą razem. Przecież te wszystkie ,,zalotne spojrzenia" były tylko po to, żeby Fabian był zazdrosny. Poza tym Eddie jest zabujany w Patricii i to z wzajemnością. A przecież skoro jest Osirianem Niny, to powinien ją chronić. Ja tam bym dla mojego przyjaciela w ogień skoczyła, mimo, że nie jestem w nim zakochana ;D

Daami pisze...

Jamber będzie troszkę później :)

Unknown pisze...

Megi - czyyyyyżbyyy? :D

Małpa xd pisze...

Ojj Wiki moja, Tobie to się nie przetłumaczy ;*

Goście