sobota, 11 sierpnia 2012

Odcinki z napisami + Zdjęcia + Megi o 3 sezonie

Heej ♥
Jak już Damian wspomniał w swojej poprzedniej notce. Dalsze odcinki TDA z napisami możecie oglądać na baje.pl. Link: KLIK :))

I kolejna porcja zdjęć z panu :

Tasie z Klarizą zajadają się lodami ;)

        
Burkely dostał aż 2 torty urodzinowe. Przynajmniej wiemy, że się wszyscy najedli xd

Dziewczyny wzięły się za czytanie książek.

Ana robi kamerzyście psikusa. Ojj, nieładnie!

A Tasie chyba też coś planuje...

Tasie przygotowana do śniadania.

Alex śpiewający serenadę dla Tasie.

Klariza z Alex'em. Spokojnie, oni nie są parą. To tylko tak po przyjacielsku :)

Teraz część "Megi o 3 sezonie" :
W 3 sezonie nie zobaczymy Nathalii grającej Ninę, co nie jest już dla nas zdziwieniem. Ogłosiła to kilka miesięcy temu na twitterze. Organizowaliśmy nawet akcję, żeby została, ale cóż, nie wypaliło.. Niedawno dowiedziałam się, że Bobby też już nie będzie grał w HoA, więc Mick'a też nie zobaczymy. Oni odchodzą, ale za to pojawiają się dwie nowe postacie - KT, którą będzie grała Alexandra Shipp i Willow, którą będzie grała Louisa C Burnham. Niektórzy fani stwierdzili, że nie będą oglądać HoA, skoro nie będzie Niny. Na początku też tak myślałam, ale przecież serial też może być ciekawy skoro będą dwie nowe postacie. Jestem prawie pewna, że 3 sezon będzie pełen zagadek i niespodzianek, i nie zamierzam przestać oglądać serialu, tylko dlatego, że zaszły małe zmiany w obsadzie. Zgadzacie się ze mną? Oczywiście to tylko moje skromne zdanie, nie musicie przyznać mi racji ;)

Liczę na co najmniej 3-4 komentarze!

Megi ;*

5 komentarzy:

Natalia:* pisze...

Super notka ♥

Anonimowy pisze...

Fajna notka :)
Wskaźnik bardzo mi się podoba.

Wikaa999

Qawwija ♥ pisze...

Super notka :).
Jejku jaka Tasie jest ładna *---*..
Wskaźnik jest genialny!
Na początku też mówiłam, że nie bd oglądać TDA bez Niny i Micka ale potem zrozumiałam, że 3 sezon może być bardzo ciekawy! 2 nowe postacie = 2 nowe charaktery. Nowe przygody, wpadki, miłości i przyjaźnie! :)

Anonimowy pisze...

Supcio notka. :)

Unknown pisze...

Zgadzam się z Megusią, Megusiu :D

Goście