wtorek, 3 lipca 2012

Urodziny Nathali+Scenariusz cz.18+8Kartka z pamiętnika

Hejka jak tam  u was u mnie spoko pochmurno i zimno dziś są urodziny Nathali więc jej złożyłam życzneia:
Nathalia all the best on the birthday of health happiness money you back to the mystery of the House of Anubis team 
Teraz 18 cz. scenariusza:
(4:00 rano łazienka)
Nina: Gdzie reszta? 
Fabian: Nie wiem. Pewnie zaraz będą. 
Nina: Joy śpi?
Fabian: Mnie to nie interesuje. 
Nina: Dlaczego? Przecież to twoja dziewczyna.
Fabian: Kazała mi kłamać że jesteśmy zaręczeni ale najgorsze to że ona ma innego.
Nina: Ale ty jej wierzyłeś...
Fabian: Wszystko bym zrobił żebyś mi wybaczyła...
(Wchodzi Alfie Amber i Patricia)
Amber: Hej
Nina: Nareszcie! Czytam pierwszą zagadkę: "Tam gdzie stałaś i ty go zobaczyłaś"
Alfie: Nie rozumiem... 
Nina: Ja też...
Fabian: Mamy 13 dni.
Patricia: Wiemy. Przeczytaj 2.
Nina:"Ona ci go zabrała a ty nie wiesz czemu? Numerki magiczne ma 07.07"
Amber: hmm...
Nina: Słuchajcie. Senkhara obiecała, że nie będzie nas nękać, a jednak wróciła. Nie chcę żeby coś wam się stało. Sama postaram się je rozwiązać.
Teraz 8 kartka z pamiętnika:
Mick się na mnie wnerwił i powiedział że tak i tak będzie o mnie walczył ale ja sobie na to nie pozwolę dzwoniła do mnie Joy i nie była zachwycona że Mick zerwał z Amber.Zaraz mam śniadanie jestem nie wyspana więc może później napisze
Mara
To wszystko
radocha6:*






5 komentarzy:

Girl Regrets Of The Past pisze...

Suuper!! Napisz jeszcze jedną Kartkę z Pamiętnika!!!!

Anonimowy pisze...

Jescze!!!!!

Anonimowy pisze...

pLISSSSS Zgadzam się ze wszystkimi

Anonimowy pisze...

Ćzy możesz dodać coś więcej????

Martin pisze...

Dawno nie byłam na tym blogu!! Ale robi się coraz lepszy!!! Są fajne Kartki i scenariusze,zdjęcia, informacje np. o Anubisie , Filmiki Itd!!! I plisss Dodaj Jeszcze!!!!!

Goście