czwartek, 5 lipca 2012

Sorka+9 kartka z pamiętnika

Hej jak tam u was SORKA ŻE NIE DODAWAŁAM NOTEK ALE KORZYSTAM Z WAKACJI
Teraz kartka z pamiętnika:
Kartka z pamiętnika:
Hej.Wiem że długo nie pisałam ale mamy występ na temat Egiptu.Myślałam,że Nina to moja przyjaciółka ale to nieprawda jej najlepszą przyjaciółką jest Amber a moją Patrishia.Oni w trójkę coś knują ale ja nie wiem co.Fabian piękną zrobił niespodziankę dla Niny.Dał jej bilet żeby wyjechała w wakacje do Egiptu.Pojadą razem i z Amber.Piękna  niespodzianka ja chcę żeby Jerom mi taką zrobił ale on mi tego nigdy tego nie zrobi :(
Mara

I jak podoba wam się???
6 komentarzy następna notka.

Aha i szukam redaktorki na bloga  http://kartki-z.blogspot.com/
To wszystko
radocha6:*

1 komentarz:

Girl Regrets Of The Past pisze...

Suiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper~!!!!!

Goście