piątek, 6 lipca 2012

Nikita po za pracą cz.1+Nie mam już pomysłów+Wybrana


Hej jak u was u mnie jest dobrze dziś dodaje zdjęcia


















































Nie wiedziałam że Nikita lubi Guns N' Roses ja i moja koleżanka lubimy ich.

Nikita jest osobą drugoplanową więc też ją dodałam.

LUDZIE SŁUCHAJCIE JA JUŻ NIE MAM WIĘCEJ POMYSŁÓW NIE WIEM NA JAKI TEMAT MAM ROBIĆ NOTKI.JEŚLI MACIE JAKIEŚ POMYSŁY NAPISZCIE W KOMENTARZACH.
PROSZĘ POMÓŻCIE MI!!!
07.07 Dziś serialowa Nina ma urodziny.Joy ma też dziś urodziny...
to wszystko
radocha6:*



 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Notka super ;)
A co do pomysłów..
Ja też przez cały czas nie mam weny...
Po prostu przeglądaj różne strony, szukaj nowych zdjęć itp. Przecież nie zawsze notka musi być tematyczna. Spójrz na moim blogu. Często dodaję po prostu zwykłe zdjęcia. ;)
Na pewno coś wymyślisz ;D

Wikaa999

Natalia:* pisze...

Dziękuje za pomysł

Goście