niedziela, 8 lipca 2012

Odwołane + nie na temat ale...

Niestety ale zawsze gdy wstawiałem ściągi, a raczej gdy zacząłem je wstawiać, pojawiał mi się komunikat że może się nie zapisać moja notka, można było ją zignorować więc to zrobiłem, ale wczoraj nie chciało mi się zapisać wcale, bo chyba 20 minut próbowałem, niestety muszę odwołać ściągi :(((((!

Ale nie martwić się bo są wakacje :) !

A teraz coś o grze! Nie ma ona wiele wspólnego z HoA ale nie mogłem się powstrzymać!
Oto ona:

Gra opowiada o Bogach Starożytnego Egiptu!
Widzicie ostatnie słowo? "Saqqarah" a w grze mówią "Sakara"...

Teraz własny opis:
1. Jest ponad 500 poziomów - tak tutaj jest napisane
2. W grze jest wiele Egipskich Piosenek
3. W grze jest dużo "minigier"
4. Gra polega na łączeniu trzech!
5. Wioskę zniszczył Seth (Set)
6. Jest sześć pomników Bogów które trzeba odnowić:
Izyda, Ozyrys, Anubis, Tot, Ibis i Sobek
7. U każdego boga mamy 24 rundy czyli  razem 144 rundy, ale potem u karzdego jest poziom średni a potem trudny! Razem więc mamy 504 rundy!
8. Są poziomy bonusowe!
9. U każdego Boga robimy co innego: u pierwszego przeciągamy klejnoty by powstały trzy lub więcej, w drugiej trzeba przeciągać pola, inne zadanie to zamienianie pól, w czwartym mamy zagadkę, by ułożyć klejnoty w grupach, w piątym trzeba znów układać w trzy, lecz gdy przestawisz źle to pojawiają się szkodliwe klejnoty! Ostatnia gra to obracanie, trzeba tak obrócić klejnoty by ułożyło się z nich trzy lub więcej takich samych kolorów!
10. Są przeszkody
11. Są nagrody
12. Są bonusy

Teraz obrazki i coś o HoA:



Tak to wygląda!


To świątynie!



Popatrz w dolny lewy róg, a teraz trochę w górę! Jak wiecie, w trzecim sezonie sibuna będzie szukała krzyża Aangh! Jest on na wazonie po lewej stronie na dole! Nieraz małpa go wyciąga! A nieraz trzeba go znaleźć, znajduje się też na klejnotach!


Oto eden z Bogów! Jego posąg nie jest jeszcze odnowiony! Wiele do tego brakuje!


Z liń układa się znak Anubisa!


Widzicie co ta małpa trzyma? Krzyż!

Aha, możecie kupić tą grę w kiosku (ale teraz jej nie ma) jeżeli jednak bardzo ją chcecie to kupcie nowy numer Discovery explore YOUR WORLD numer 3/2012 lipiec - sierpień!

Wydaje mi się że ta notka była trochę związana z TDA!

6 komentarzy:

Małpa xd pisze...

Przepraszam, że nie dodałam tych ściąg itd, ale mnie nie było w domu, a teraz jest burza i zaraz się zmywam -,-

Daami pisze...

Nie wiem jak, ale udało mi się samemu je dodać, ale nie zapisało się zakończenie i jeszcze jedno zdanie.

Natalia:* pisze...

Mi się nie chce opublikować nootka załamana jestem.
I chcę sobie pograć w grę.

Natalia:* pisze...

I pokazuje mi si co chwile zaplanowane.I musiałam to usunąć :((

Daami pisze...

:( Miałem zacząć robić zadania w programie i nie mogę... ale jak nie wstawiam zdjęć to mi się normalnie zapisuje, ale co to za notka bez zdjęć :/

Daami pisze...

Mam pewien sposób jak zapisać krótką notkę taką jak moją! Zrób zignoruj, opublikuj i tak parę razy, następnie naduś zamknij, pojawi się że zmiany nie są zapisane, naduś "wyjdź i nie zapisuj", nadusiłem to i mi się notka zapisała tylko że jeden błąd się nie skasował :) A już się bałem żę nie będę wstawiał notek :(

Goście