środa, 11 lipca 2012

Kolejny tunel + zdjęcia + z nicka

Cześć! Dziś mam dla was kolejny tunel a mianowicie to... "Wąski Tunel" - w tym tunelu jest pełno robaków a tunel zwęża się. Ninie i Alfiemu udało się przejść prawie cały. Alfie utknął w tunelu, Amber chciała go ratować, weszła do tunelu i nie wiedziała co robić, Amber i Alfiego wyciągnął Fabian! Czyli tak w skrócie w tunelu byli już wszyscy oprócz Patryci.


Znalazłem też inne ciekawe zdjęcia (sorry  że małe):

Maska Anubisa!
Nie wiem o co tu chodzi...
Ciekawe kto to... może Rufus, trochę podobny...
Aaaa! To Amber?
Kolejny tunel
Zbieracz/kolekcjoner/Rufus!





 

A to kolejny tunel!
Za bardzo nie widać? Macie drugie to samo zdjęcie:

 Chciałem wstawić podjaśnione to zdjęcie ale wyskoczył mi komunikat że nie mogę zapisać więc je usunąłem!


Na nicku widziałem zdjęcia:
http://i51.tinypic.com/2m336s4.pnghttp://i51.tinypic.com/2rwthee.png




Ciekawe co stało się z babcią Niny i kiedy wyjdzie ze szpitala! Ja już kończę!
3-4 KOMENTARZE - kolejna notka

3 komentarze:

Natalia:* pisze...

Super notka ;D

Anonimowy pisze...

Z Babcią Niny... To przez Senkharę. Chyba coś z sercem, albo jakiś wypadek... Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia.

Wikaa999

Daami pisze...

Ja też nie ale słyszałem o tym, że będzie w szpitalu

Goście