sobota, 14 lipca 2012

Pytanie (dziś drugie :D)

Które zadanie jak dla was było by gorsze?
Przejście przez wąski tunel bez robaków czy przez taki w którym możesz stać, ale iść tylko prosto i do tyłu, i w którym było by pełno robali czyli "Wąskość" czy "Robale"?

Ja robali nie cierpię ale jeżeli miałbym wybrać, Wąskość czy Robaki, wybrał bym Robaki! To takie straszne jak nie można się nigdzie ruszyć i jest wąsko i nie wiesz jak masz wyjść, bo nie ma tyle miejsca by się obrócić. Jak bym miał takie zadanie, to bym tego nigdy nie zrobił... :/
Odpowiadajcie :) 

2 komentarze:

Małpa xd pisze...

Ja już bym wolała przejść "Wąskość", bo podobnie jak Sibuna boję się robali, ale to tak BARDZO!

∞ Julietta ∞ pisze...

Ja nic z tych rzeczy , ponieważ mam lęk przed owadami to jedno , a drugie to tak jak Alfie mam klaustrofobię.
Julia

Goście