środa, 4 lipca 2012

Sorry+ Kartka Niny+zdjęcia+filmiki

Sorka za to, że nie dodawałam, ale mózg mi się gotuje!!!!  No dobra, ale teraz nie o tym!!! Teraz czas na HoA!!!!!
Kartka Niny
Hej!!!! Sorry, że nie pisałam, ale jestem przybita!!! Od początku!! Mick się zdenerwował na Marę, że nie chce z nim chodzić!!! Co za Burak!!!! Mara mi opowiadała, że dzwoniła do niej Joy!!! Zdenerwowała się, że Mick nie chodzi z Amber. No nic, Każdemu się nie dogodzi!!!! Ciekawe co się z Fabianem dzieje, nie odzywa się do mnie już od kilku dni. AMBER z nim rozmawiała, ale nic mi nie powiedziała!!! Pójdę do Mary może ona mi coś poradzi??? Zobaczymy!!!
Nina

Kilka zdjęć
Bardzo Bobby się ucieszył!!!!

Mam nadzieję, że na razie wystarczy!!!!!

Pliss niech będzie minimum 5 komci pod tą notka!!!!

Pozdrawiam  Marzena/Amber

3 komentarze:

ραυℓιиє pisze...

Super notka :)

Anonimowy pisze...

Super!!

Natalia:* pisze...

Świetna notka

Goście