wtorek, 17 lipca 2012

Męczy mnie to...

Hej,
ostatnio na blogu panuje wielki chaos, bo:
- chciałam odejść, Megi doszła.
- dołączyliśmy 3 nowe osoby i jedna z nich okazała się wielkim błędem (według mnie), bo odeszła z powodu mojego komentarza. Gdybym miała obrażać się za takie rzeczy już odeszłabym z bloga chyba z 3 miesiące temu ;/.
- Radoha cały czas miała jakieś wąty (z pełnym szacunkiem do Ciebie, Radoha) i wyglądało to mniej więcej tak:

Radoha chce odejść
|
|
|
|
|
V
dużo komentarzy
|
|
|
|
|
V
Radoha zostaje

|
|
|
|
|
V
mało komentarzy
|
|
|
|
|
V
Radoha chce odejść
itd.

-  Radoha odeszła a ja zostałam totalnie przez Was olana (co już Wam wybaczyłam, ale za tą akcję gazetki wrócą dopiero w sierpniu, czyli następna gazetka będzie wrześniowa)
- na blogu panuje niesympatyczna atmosfera, jakoś niechętnie tu zaglądam, mimo, że jestem adminem.
- notek jest za dużo, co po prostu kończy się tym, że nie komentujecie...

Mnie już to powoli męczy i naprawdę nie mam już siły na te wszystkie kłótnie. Są wakacje, powinnam się cieszyć, a ja siedzę na łóżku smutna i zmęczona, bo siedzę całymi dniami i wymyślam nowe sposoby na zakończenie kłótni, na rozpoczęcie kontaktu z redaktorami bloga itp. A w nocy nie śpię, bo męczy mnie myśl, że już Was nie obchodzi, czy dojdą gazetki, czy nie, czy wrócą scenariusze, czy nie... Słowem - ja już Was nie obchodzę. Dlatego z ciężkim sercem, ale to ogłaszam - blog jest teraz na okresie próbnym. Jeśli nic się nie zmieni, to przykro mi, ale będę zmuszona zamknąć Sibunę ♥.
Mam nadzieję, że z ostatnią taką smutną wiadomością.
Torii ♥

7 komentarzy:

Girl Regrets Of The Past pisze...

Nie!! Proszę nie zamykaj bloga!! Jak coś to ja mogę się nim zająć!1 Ale nie zamykaj!! On jest świetny!!! Na pewno wszystko się zmieni!!! A ja wiem o co chodzi, i nie martw się wszystko będzie dobrze~~1!!!!

Natalia:* pisze...

To po co mnie przyjmowałaś???
Miałaś wybór albo tak albo nie
To był błąd że mnie wybrałaś
Tylko wiesz ja uratowałam tego bloga bo jak ja bym się nie zgłosiła to ten blog by nie istniał

Unknown pisze...

Dobrze! Uważaj sobie, że gdyby Ciebie nie było, to Marzena wcale nie dałaby zgłoszenia, Damian też nie. Blog świetnie sobie poradzi bez Ciebie. I wiesz co? Blog jest mój i za każdym razem to JA go ratowałam (z pomocą Megi). I wiesz co jeszcze? Miałam zamiar dać Ci prawa ADMINA, bo dobrze się sprawdzałaś. Ale jeśli zamierzasz obrażać się o wszystko, to szczerze cieszę się, że się rozmyśliłam z tym adminem. A jeśli zamierzasz się ze mną kłócić, to zrób to mailowo a nie w komentarzach, bo ja nie chcę tutaj spamu.

Natalia:* pisze...

Ok nie będę robić spamu i nie będę robić kłótni.Ale pamiętaj żałuje co zrobiłam.Że odeszłam z bloga

Unknown pisze...

Na pewno? Bo mi się wydaje, że jednak nie.

Natalia:* pisze...

A właśnie że tak jak tylko wchodzę do domu to mi się płakać za to że odeszłam bo nie wiesz jak ja tego żałuje.

Małpa xd pisze...

Nie zamykaj bloga! Wiesz.. Napiszę Ci jeszcze na maila, bo to jest skierowane do Ciebie, a nie do innych. ;**

Goście