czwartek, 12 lipca 2012

Plotka o trzecim sezonie

Pamiętacie, jak wszyscy mówili że na miejsce Niny ma przyjść Anna? Grać ją miała ??? ale teraz mam nowe wieści (uwaga: jak na razie to tylko plotki)


Zamiast Nathalii w TDA grać będzie:


1. Miranda Cosgrove - jak już od dawna wiemy. Gra w iCarly jako mądra dziewczyna i Draku i Joshu jako Megan, podstępną siostrę!


W iCarly
i w Draku i Joshu
Miranda Cosgrove



2. Jamie Lynn Spears- tak za bardzo to jej nie znam ale wiem że grała w Zoey 101 i Wredne dziewczyny 2


Ma ok. 21 lat
:)
Tu chyba jest trochę młodsza :)



3. Malese Jow - znamy ją głównie z filmu Brygada, w którym odgrywa główną rolę, gra też w Big Time Rush oraz wystąpiła kiedyś w filmie Nieidealna

Malase Jow
w BTR
i Brygadzie

3 komentarze:

Girl Regrets Of The Past pisze...

Ja chcę Nine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Natalia:* pisze...

Super nota ♥ Nina najlpeszza

Unknown pisze...

Wydaje mi się, że będzie ciekawiej, jeśli główna postać odejdzie, a dojdą 3 nowe. Zastanawia mnie jednak pewna rzecz - gdzie oni je upchną?! Nie, żebym nie była fanką Fabiny i żebym chciała jej rozpadu, ale po prostu wydaje mi się, że jeśli tak ma być, to będę się z tego cieszyć.

Goście