sobota, 2 marca 2013

PAMIETNIK KT


Hejka więc ja dziś tak szybko tutaj dla was pisze bo jestem w drodze do Manchester i pisze z Iphon`a i nie mam za dużo obcji a laptopa mam w walisce


pamiętnik K.t  jak wiesz pamiętniku mieliśmy tą zagadke i fabian ją odgadł ``tylko wybrana  nagrode znajdzie`` więc potrzebujemy niny ale ona teraz wyjechała do babci bo zachorowała(babcia) eddie sie do mnie nie odzywa ale czuje że jest na mnie bardzo zły tylko on nie rozumnie że go bardzo kocham  a ta suka jest poprotu jedna wielka dziwką


sorki że taki krótki:( jutro będzie moje 1 opowiadanie

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super kartka:3 Zaobserwujesz?
BLOG: housee-of-anuubis.blogspot.com/

Unknown pisze...

BARDZO FAJNY BLOG ZROBIE TO JAK BEDE NA KOMPIE BO NA TELEFONIOIE NIE MOGE

ol pisze...

Super.A tak pozatym to zapraszam na mojego bloga i zachęcam do obserwowania http://fdhfgfgd.blogspot.co.uk/ nie wiem czy go znasz czy nie ale jak nie to od razu mówię że jest o peddie ;)

Natalia:* pisze...

Reklamowanie proszę wpisywać do ''reklamy''

Super.<3

Goście