czwartek, 28 lutego 2013

pamietnik k.t


Hejka pamietniku wiec jak wiesz zaczełam wprowadzać mój plan w życie,dziś znowu sie obściskiwali ja sobie wchodze do pokoju eddiego i fabaian`a a tu sobie widze siedzaca na eddie`m patricie i wtedy eddie wstaje i mówi czy ty nie umiesz pukać'`??? a mnie zatkało ;; czy ci twoja dziewczyna powiedziała że cie zdradza ??? wykrzyczałam``a on patricia czy to prawda ???-też zaczynał krzyczeć``nie kochanie nigdy bym cie nie zdradziła wykrzyczała i wybiegła z pokoju a ja w tym czasie pokazałam mu zdjęcia które przerobiłam w photoshop`ie powiedział że jestem kłamczucha i żebym sie do nie go nigdy już odzywała tylko w sprawach sibuny,i wybiegł ją przeprosić a na objedzie jedliśmy fasolke po bretońsku i całą jej porcje wylała na mnie :(


hejka sorki że 2 dni temu nie było postu ale uczyłam sie do test z francuckiego :) i mam 7b juuupi :)

2 komentarze:

Clementine pisze...

fajna

Unknown pisze...

Świetna, dawaj dalej!

Goście