sobota, 16 marca 2013

Takie tam xd

Hej,
żeby nie było pusto dodam wam taki informacyjny post.
1) Nie wiem, co stało się z tobą i twoją mamą, Natalie, ale kiedy dodałyśmy cię do bloga myślałyśmy, że będziesz pisać regularnie, bo my nie możemy ostatnimi czasy (jak widać). Proszę, żebyś coś dodała.
2) Gdzie wcięło Radochę?! O.O
3) Przyznam się teraz do tego - jestem na blogu praktycznie żeby być. Tchnęłam w niego życie, przeszłam razem z nim wszystko, od początku do końca. Cieszyłam się każdą dobrą wiadomością i płakałam przez każdą złą. Ten blog mnie zmienił. Kiedy zakładałam go w piątej klasie byłam tylko szarą myszką, postrzeganą jako kujonkę, ale dzięki hejtom i obojętności stałam się oschła i chamska. Już mi przechodzi, fakt, ale nadal mam problemy z moim zachowaniem.
4) Miło mi, że mnie lubicie (ankieta na ulubioną autorkę), mimo że prawie nic nie piszę. Pokazaliście mi, że nadal macie do mnie szacunek jako do założycielki i że lubicie mnie mimo wszystko. Kocham was, kochani xxxxx
5) Wiem, że nie powinnam pisać takich wywodów tutaj, ale po prostu było naprawdę pusto...
6) Czy uważacie, że to moje 'jestem na blogu żeby tylko być' jest niesprawiedliwe? Jeśli tak to mogę odejść. To będzie dla mnie trudne, wiem, ale jeśli wolelibyście takie rozwiązanie to dam radę. Czuję się teraz jak matka, która wie, że niedługo jej dziecko dorośnie i będzie musiało się od niej wyprowadzić, zacząć własne życie z nowymi ludźmi. Ona jednak nigdy go nie zapomni i będzie odwiedzać, kiedy tylko ono zechce.

No, to chyba tyle.
Torii xxxxx

2 komentarze:

Clementine pisze...

no wiesz jej mama rodziła i musisz to trochę uszanować a co do reszty...to Radocha mi powiedziała że ją już blogowanie nudzi..:/ no i nie chcę żebyś odeszła, założyłaś bloga no i znudziło ci się to ale to normalne że to zostajesz :)


Z poważaniem Gduła♥

Natalia:* pisze...

A więc wcieło mnie ale wracam to prawda co mówi Gaduła♥. Zaczełam pisać opowiadanie o 1D dlatego.<3 Tęskniliście za mną miło mi. Na tym blogu bardzo bardzo długo nikt nie dodawał notki. Więc nie odchodź po ja sobie tutaj nie poradzę nie mam zamiaru upilnować całego bloga. Ale nie odchodź też z względu na czytelników. Nie wiem kiedy będzie moja następna notka ale postaram się jak najszybciej...


Twoja Radocha^^

Goście