niedziela, 24 marca 2013

Pytania

Jak macie do mnie jakieś pytania sugestie...itp.

Np: Jaki jest mój ulubiony cytat strój postać itp.
Piszcie w komentarzach a jak bedzie dużo pytań to zrobie post a jak mało to poprostu odpowiem pod


 I takie małe usprawiedliwienie Nie pisalam tyle bo tereza w angli w yea 8 musimy wybrać opcje i od tego zalezy do jakiego collegu pójdziemy i na jakie studia i musze sie nad tym bardzo dobrze zatanowić ... ALE JUZ JESTEM i jesszcze testy miałam :( Kofffam was


                                                                                 Wasza Natalie :ilovesibunaandpeddie

A i możecie tutaj pisać : ilovesibunaandpeddie@gmail.com

1 komentarz:

Unknown pisze...

moglibyście wejść na tego bloga? http://moje-opowiadania-tda.blogspot.com/search/label/blog jakby co to nie mój :D robię tylko przysłóge jakiejś osobie :D ♥♥♥

Goście