niedziela, 3 marca 2013

Zdjęcia+Willow i Jerom się pocałowali+KCA 2013


Hej

Co tam wiem długo nie pisałam ale wreszcie len od mnie poszedł i jestem

Ok  widać że lubicie nową redaktorkę jutro lub później wam napiszę czy nasza redaktorka zostaje czy nie...








































Widać że dużo zdjęć zaniedbałam...

Więc pewnie wiecie że Willow i Jerom się pocałowali każdy się burzy ale ja nie to tylko serial... Niech nawet się całują z Victorem ja będę miała większą bekę

Jak co roku jest KCA będą ją prowadzić Alexandra Shipp i Brad Kavangh (Samantha ma konkurentkę hahaha)


Mam nadzieje że się podoba następna notka nie wiem ale postaram się jak najszybciej...:D

Pozdrawiam gorąco kochani czytelnicy

Wasza Radocha^^..

1 komentarz:

Unknown pisze...

Dla mnie też to nie robi różnicy czy się pocałowali czy nie...To tylko serial, okej może z Victorem to już przesada :D

Goście