niedziela, 17 marca 2013

Po mojej długiej nieobecnośći+Zdjęcia+Torii♥ bardzo cię przepraszam.+Willow i Jerom+Peddie+Jakie plotki słyszałam na facebooku+KCA 2013




Hej! Więc co u was słychać u mnie nuda. A więc wiecie bardzo długo mnie tu nie było ale spadło mi zafascynowanie do HoA. Ok może mi wybaczycie?. Moje notki będą bardzo rzadkie a dlaczego bo mam szkołę pewnie dodałabym coś w piątek ale projekt na angielski na dzień Św. Patryka sam by się nie zrobił.Muszę się uczyć do matmy. Bo 4 kwietnia czekają mnie testy. OK nie będę was przenudzać



































Ok teraz bardzo z całego serca chcę przeprosić Torii♥.
Droga Torii♥ mam nadzieje że nie jesteś na mnie zła za to że nie dodaje notek ale wiesz szkoła konkursy itp. Muszę się uczyć. Muszę załatwiać papiery do gimnazjum. Wiem bardzo to męczące. Chciałabym dodawać notki na bloga ale mam bardzo mało czasu wynagrodzę to jakoś tobie i czytelnikom tylko nie wiem jak. Jeszcze raz bardzo cię przepraszam Wiktoria.

Twoja Radocha^^

Jak wiecie napewno że Willow i Jerom się pocałowali.
Zaskoczyło mnie to trochę bo nie znałam Jeroma z tej strony. Inni się tym martwią jagby to naprawdę się działo są uburzeni a to tylko serial tylko serial. Dla mnie jest ważniejsza Fabina niż Jerom i Willow. Więc spokojnie to tylko serial i nie musicie się aż tak martwić.
Mówię teraz o Peddie
Jest mi bardzo miło że Peddie znowu się pocałowli


Bardzo się tym ucieszyłam że taka wspaniała para znowu się pocałowała.:D♥

KTO GŁOSUJE KCA 2013?

Wiecie na kogo głosować NA ONE DIRECTION I NA ICH PIOSENKI

WIECIE NA KOGO NIE GŁOSOWAĆ NA TAYLOR SWIFT



Więc słyszałam pewne plotki na temat Mary Jaffray
Że Mara podobno umrze a Sibuna nie będzie potrafiła jej pomóc nie wiem czy to prawda więc proszę mi na to odp. w komciach...

Ok postaram się nad tą notką więc proszę o 6-7 komci...

Radocha^^

3 komentarze:

Małpa xd pisze...

fajna notka :)
pff, ja tam głosuję na TW ;d

lonely. pisze...

Spoko notka ja głosuję na BTR

Unknown pisze...

Nie jestem zła, bo sama wiem, jak to jest - te papiery są naprawdę męczące. Gdzie wybierasz się do gimnazjum? :) xx Dziękuję, że nadal z nami jesteś :D
Twoja Torii xxxxxxx
Ps. Masz jakiś termin, w którym znowu mogłybyśmy się spotkać? xd

Goście